Muziek / concerten / "hoe_heet_dit_nummer" in SG

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heren Adjes,

De laatste tijd valt mij op dat circa 20% van de posts in SG gaan over: Concerten (en dan vooral van die Trance Energy / Impulz achtige gevallen), muziek en mensen die vragen "Wat is ook alweer de naam van dit nummer".

In hoeverre hoort dat (meuk imho) in SG thuis? Als dat niet het geval is, wat ik denk, is het dan mogelijk dat er een apart forumpje voor komt :? (of gewoon simpelweg verbieden en verwijzen naar andere fora)

Greetz Peter

edit:
Enkele voorbeelden van vandaag

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/113931
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/113913

• DSmarty
  • Niet online
Ik neem aan dat onze heren adjes toch wel een mening zijn toegedaan :?

• DSmarty
  • Niet online
Ik gooi hem stiekem even omhoog... In alle commotie van de laatste dagen zal deze normale vraag niet zijn opgevallen....

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
als men Nieuws, Sport & TV nou net ietsje breder maakt zodat er radio ook onder valt kan het altijd richting daar gemod worden he..
veel hou je dan wel niemeer over voor SG en/of kroeg btw

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Audio& Hifi-forum eigenlijk, maar ik denk dat zij ook niet op zulke meuk zitten te wachten.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:00

Floor-is

5.2

Ik euh... Zal trachten te reageren.
Ik persoonlijk vind dat soort threads heel erg vervelend, wat ik dus doe in de kroeg (en wat de modjes daar over het algemeen doen) is de thread open laten tot er een antwoord is en dan sluiten.

In AV past het niet in NST is het ook niet welkom. Er is dus geen plek voor op het forum op het moment. (Tenminste, als je het mij vraagt.)

Bericht hierboven

• Buzzman
  • Niet online
Of wat er in de kroeg gebeurd: 1 groot topic openen voor alle muziek vragen...

• witchdoc
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op maandag 29 januari 2001 23:30 schreef Buzzman het volgende:
Of wat er in de kroeg gebeurd: 1 groot topic openen voor alle muziek vragen...
dat is dus een afschuwelijk idee.. werkt niet ook niet..

• DSmarty
  • Niet online
Dan blijf ik het dus rustig aangeven in SU als er weer onzinnige muziek-shit in SG staat, daar waar het iig NIET thuishoort.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Heb laatst ook voor de eerste keer een titel/artiest gevraagd van een nummer en was heel blij dat ik snel een antwoord kreeg. Toch handiger dan naar een cd-shop fietsen en daar moeilijk te gaan staan doen (neuriën?). Als het antwoord gegeven is en de inzender daarvan is bedankt, mag-ie wat mij betreft dicht, als anderen zo'n topic storend vinden. Als zoiets in een ander forum thuishoord; zeg maar welke.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:16

Jag

Ik vind wel eens van dat soort topics in audio & video, maar laat ze wel open. Wat mij betreft move je ze naar AV. Maar in de kroeg passen ze ook wel.

Jag

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Op woensdag 31 januari 2001 01:49 schreef Jag het volgende:
Ik vind wel eens van dat soort topics in audio & video, maar laat ze wel open. Wat mij betreft move je ze naar AV. Maar in de kroeg passen ze ook wel.

Jag
"Jag" -1 Dubbelpost.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1