Geluidskaart met front aansluiting.

Pagina: 1
Acties:

• Trekkerkearl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08-2025

Trekkerkearl

Twentse Boer en ICT'er

Topicstarter
beste tweakers,

sinds een week is de geluidskaart op mijn moederbord kapot, nu wil ik de twee in mijn casing ingebouwde mic & speaker ports niet voor jan *** in mijn kast hebben en mijn headset aan de achterkant op een cheap pci kaartje pluggen .... weet iemand een pci geluids kaart waar ik de jumpers die nu op mijn moederbord zitten, ook op kan gebruiken ?

met andere woorden wie weet een geluidskaart met frontpanel connectors. (jumpers) ?.

Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou een goedkope kaart op de kop kunnen tikken met een frontpanel erbij. Alleen dan bouw je die frontpanel er niet in, maar gebruik je de oude :) Dan is het alleen kwestie van de kabels goed aanleggen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Trekkerkearl

Trekkerkearl

Twentse Boer en ICT'er

Topicstarter
:'( ik heb gezocht naar een geluidskaart van onder 50,- met een frontpaneltje maar vind er geen......
:( :( tenminste, niet met de jumper aansluitingen die ik zoek, het enigste wat ik vind zijn kaartjes met een doorgelusde audio kabel ( }) }) }) )

iemand nog suggesties, ander wordt het denk ik een nieuw mobo

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Ik geef dit topic even een tikje naar Audio, Video & HiFi en verwijder even wat overbodige puntjes uit de topictitel :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Trekkerkearl

Trekkerkearl

Twentse Boer en ICT'er

Topicstarter
ik heb er nog steeds geen gevonden...

heb wel alvast een hercules muse lite gekocht 4.1 die doet het goed onder suse 10.1 en de mic werkt hier wel goed....