Ps/2 keyboard op usb poort

Pagina: 1
Acties:

• XPointman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

XPointman

ja, of niet

Topicstarter
Hai, ik heb nu voor mijn werk een laptop, maar om lekker te kunnen werken(8 uur lang) is het wel fijn om een volledig toetsenbord te hebben, nu zitten er op die laptop geen ps/2 aansluitingen en zodoende heeft mijn collega mij van een ps/2-USB converter voorzien.

proleem is: indien ik het ding aansluit geeft ie aan dat ie een onbekend apparaat heeft gevonden, en het toetsenbord doet dus nada.

ook heb ik gezocht naar drivers, maar dat leverde niet echt veel op.

iemand een idee hoe dit op telossen valt?

Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Geen oplossing voor je probleem, maar USB toetsenbordjes zijn niet zo duur

Sign here against sigs

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:04

E-Vix

Nu met sneeuw!

zonder drivers kan je het niet oplossen. Vraag of aan die collega naar de drivers, of ga zelf nog even verder met zoeken. Staat er geen merknaam op die converter?

Voor de duidelijkheid, die 'converter' die jij hebt is geen converter, maar is gewoon een PS2 poort met USB aansluiting. Er zit electronica in die een echte PS2 poort maakt. Je moet daarom dus ook zoeken naar een driver voor je converter en niet voor je toetsenbord.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25