Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-mobile en emailadres

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:23
Ik weet dat mijn mobiele telefoon vroeger een eigen emailadres had. Dit was zoiets als +3161234567@gsm.kpn.nl. Nu heb ik tegenwoordig t-mobile en ik vroeg me af of dit hier ook nog het geval is. Uiteraard heb ik al op de site van t-mobile gekeken, maar hier kon ik niets vinden. Ik dacht ik vraag het hier even voordat ik een uur in de wacht hang bij de helpdesk :)

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-11 20:48
Van de t-mobile website:

Sms naar 888
E-mail versturen vanaf je telefoon EMAIL <e-mailadres> <bericht>

Stuur er eens een naar jezelf ;) dan weet je het ook (dan zie je toch afzender?).

I see red pixels.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Stalkert schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:33:
Ik weet dat mijn mobiele telefoon vroeger een eigen emailadres had. Dit was zoiets als +3161234567@gsm.kpn.nl. Nu heb ik tegenwoordig t-mobile en ik vroeg me af of dit hier ook nog het geval is. Uiteraard heb ik al op de site van t-mobile gekeken, maar hier kon ik niets vinden. Ik dacht ik vraag het hier even voordat ik een uur in de wacht hang bij de helpdesk :)
Nee, tegen woordig is dit niet meer. T-mobile is voor je telefoon alleen een provider die verder geen diensten verleent dan alleen je aansluiting. Ik geloof niet eens dat het mogelijk om een e-mail adres aan te maken.
wwwhizz schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:37:
Van de t-mobile website:

Sms naar 888
E-mail versturen vanaf je telefoon EMAIL <e-mailadres> <bericht>

Stuur er eens een naar jezelf ;) dan weet je het ook (dan zie je toch afzender?).
Je krijgt dan een standaard tmobile adres waarop je niet kan replayen.

[ Voor 24% gewijzigd door DaannO op 09-06-2006 08:45 ]

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:23
Nou het werkt toch wel!

Het emailadres is nu: +316XXXXXXX@gin.nl
Bedankt voor de supersnelle reactie

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Rond deze tijd waren de wachttijden toch niet zo lang lijkt mij. Uiteraard is GoT ook geen helpdesk ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.