Hallo iedereen,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe laptop en ben erg geintreseerd in de:
"Dell inspiron M1710" en de "Alienware Aurora™ m9700"
Dit is voor het eerst dat ik een laptop ga kopen en heb niet heel veel verstand van hardware. Ik wil de nieuwste games op zijn mooist spelen en hij moet met gemak 3d software, zoals:
"3DS MAX en XSI" aankunnen. Ik denk dat deze laptops daar wel aan voldoen. anders vertel me het als het niet zo is.
Nu had ik nog wat vragen:
, ik wacht in spanning af
groetjes
boedy
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe laptop en ben erg geintreseerd in de:
"Dell inspiron M1710" en de "Alienware Aurora™ m9700"
Dit is voor het eerst dat ik een laptop ga kopen en heb niet heel veel verstand van hardware. Ik wil de nieuwste games op zijn mooist spelen en hij moet met gemak 3d software, zoals:
"3DS MAX en XSI" aankunnen. Ik denk dat deze laptops daar wel aan voldoen. anders vertel me het als het niet zo is.
Nu had ik nog wat vragen:
- Wat is de beste keus kwa procesor? "AMX Turion" of "Intel® Pentium® D"? En welk type
- Leveren 2 "Nvidia GeForce go 7900 GS 256MB" veel meer prestatie dan een enkele "Nvidia GeForce Go 7900 GTX 512MB" en is het dat dan het extra geld waard?
- Kan je een laptop zeg maar nadat je heb gekocht heb later nog tweaken door er een nieuwe videokaart in te doen?
- Hardeschijf 5,400 rpm of 7,200 rpm?
groetjes
boedy