Toon posts:

Nu.nl-filmpjes met firefox & mplayer-plugin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt me niet goed om de filmpjes op nu.nl te bekijken met de mplayer-plugin in firefox. Als ik een video aanklik, verschijnt een popup met daarin het plugin-scherm, dan wordt eerst een reclame gedraaid, die werkt gewoon, maar daarna zou het eigenlijke filmpje moeten komen en die komt niet. Het scherm blijft grijs.

Volgens mij werkte dit vroeger wel, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik vroeg me af of anderen dit ook hebben of dat het aan mij ligt, en wat dan een oplossing zou zijn?

Ik heb Slackware 10.2, mplayer 1.0pre7, mplayer plugin 3.05 en firefox 1.5.0.4.

Verwijderd

Misschien moet je MediaPlayerConnectivity eens proberen, deze werkt bij mij prima.

http://membres.lycos.fr/sethnakht/

succes

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 23:43

SA007

Moderator Tweaking
SenorSnor:
Ik heb hier dezelfde mplayer en firefox, en heb mplayerplugin 2.80, en dat werkt prima, nu geupdate naar plugin 3.21, en ook dat werkt prima...

Gebruik overigens gentoo

Trouwens, ik heb wel eens dat mplayer stopt als hij niet genoeg data binnenkrijgt (dus dat de buffer leeg is), dan moet je gewoon op play duwen, en indien de knop mist, rechterknop op het videobeeld en dan play ;)

[ Voor 38% gewijzigd door SA007 op 09-06-2006 10:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tnx, dan ligt het dus aan mij ... nou ja, ik kijk er nog wel 's naar als het weer wat minder mooi is :)