Cisco 770 software

Pagina: 1
Acties:

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:38

coldasice

business intelligence redesign

Topicstarter
Ik heb een cisco 770 via marktplaats gekocht en nu zoek in de software erbij om hem te configen....

ik heb inmiddels een guestaccount op cisco.com aangemaakt maar daarmee kan ik de software niet downloaden....redelijk vervelend...

de bin bestanden kan ik wel binnen halen maar zover ik kan zien zijn dat de firmware updates....de kabel om hem serieel te benaderen had de vorige eigenaar niet meer dus nu moet ik hem via de ethernet configen in de veronderstelling dat er geen password op zit...maar daar ga ik niet vanuit want de vorige eigenaar heeft hem ook gebruikt...ik hoop tenminste niet dat die hem daarom heeft weggedaan....

ik heb een windows 2000 systeem en een tweakdsl verbinding met modem van asus....dus gebridged staat....mss kan ik die wel vervangen door die cisco maar zover ben ik nog lang niet....

hoe kan ik die eventueel op een andere manier benaderen...ik heb geprobeerd met ip 192.168.1.1 op de computer en .2 te benaderen maar helaas....

ik ben niet zo heel thuis in de router wereld maar computers wel... ik hoop dat jullie me kunnen helpen....

edit: de Fast Step heb ik inmiddels gedownload...even afwachten of het daarmee lukt....

volgens mij heb ik een ISDN router gekocht en kan ik er niet mee samen werken met de bridgemode van tweakdsl(heb geen ISDN namelijk) ..... ;( of kan iemand me wijzen hoe het wel moet....fast step werkt inmiddels maar kan de router niet vinden....iemand nog suggesties....

[ Voor 16% gewijzigd door coldasice op 08-06-2006 22:45 . Reden: stapje verder ]

business-intelligence.info/freelance

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Uhm, hoe wil je een ISDN inbelrouter gaan gebruiken voor je tweakdsl?

Anyway, volgens mij kan je het beste gewoon een consolekabel maken, dat is ook niet zo heel spectaculair. Pinouts kan je op internet vinden.

Voor zover ik weet hebben die routers by-default geen netwerkinstellingen en zijn ze dus ook onbereikbaar. Een reset van het wachtwoord heb je ook een console kabel voor nodig. Je kan anders nog DHCP op je PC aanzetten, router met een crosscable eraan en kijken of je DHCP instellingen krijgt. Als je ze krijgt, is het IP van de default gateway je router ip.

Ps. ik mag trouwens hopen dat je geen ethernet en telefoondingen in de ISDN poort hebt gestopt?

[ Voor 27% gewijzigd door real-doc op 09-06-2006 01:36 ]

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:38

coldasice

business intelligence redesign

Topicstarter
ik denk dat ik hem weer ga verkopen....ik wil gewoon een standaard router voor het verbinden van maximaal 4 computers met tweakdsl...bij de advertentie stond router, ik heb de verkoper nog gevraagd of het allemaal ging.... :( ...weer veels te goed van vertrouwen geweest....

business-intelligence.info/freelance