Ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar na een herinstallatie van Windows XP Pro SP2 (slipstreamed)
Normaliter kan ik een bestand downloaden en tegelijk een website bezoeken of zelfs 2 bestanden downloaden, ahw.
Nu is dit gek genoeg niet meer mogelijk. Normaal gesproken wel, ook na net een verse installatie.
Zoekacties op deze sites gaven tips die ik zelf al had geprobeerd:
* andere partitie
* andere netwerkkaart
* directe internetverbinding (via switch en / of / zonder router)
* nieuwere drivers
* netwerk kaart op 10mbit zetten etc etc etc.
* kabel/telefoonmodem (@home) reset via adapter er voor 30 sec. uit.
Niks van dit alles mag baten.
Wellicht een klein detail, ik had een storing op @home (lease op kabelmodem is nu vernieuwd, had geen internet) maar bij mijn oude XP-installatie had ik geen problemen. Het lijkt dus echt de herinstallatie zelf te zijn. Maar geen idee meer, inmiddels.
Normaliter kan ik een bestand downloaden en tegelijk een website bezoeken of zelfs 2 bestanden downloaden, ahw.
Nu is dit gek genoeg niet meer mogelijk. Normaal gesproken wel, ook na net een verse installatie.
Zoekacties op deze sites gaven tips die ik zelf al had geprobeerd:
* andere partitie
* andere netwerkkaart
* directe internetverbinding (via switch en / of / zonder router)
* nieuwere drivers
* netwerk kaart op 10mbit zetten etc etc etc.
* kabel/telefoonmodem (@home) reset via adapter er voor 30 sec. uit.
Niks van dit alles mag baten.
Wellicht een klein detail, ik had een storing op @home (lease op kabelmodem is nu vernieuwd, had geen internet) maar bij mijn oude XP-installatie had ik geen problemen. Het lijkt dus echt de herinstallatie zelf te zijn. Maar geen idee meer, inmiddels.
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)