Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Voor zover ik weet Halveert Windows XP Service pack II het aantal toegestane connecties. Of het ook met jou nu te maken heeft weet ik niet. Je kan het op z'n minst wel proberen natuurlijk 
De reden waarom MS dit gedaan heeft met de komst van SP2 had te maken met het aantal connecties een worm bijv zou kunnen maken ( en zich dus massaal zou kunnen verspeiden / onderdeel van een bot-netwerk ).
Ik heb hier een bestandje gemirrord wat je TCPip.sys wijzigt, en het aantal connecties van 15 naar (standaard 50) of zelf in te stellen maximaal 150.
Dingen zoals bittorrent & p2p spul, lijden hier dus zwaar onder deze fix.
De reden waarom MS dit gedaan heeft met de komst van SP2 had te maken met het aantal connecties een worm bijv zou kunnen maken ( en zich dus massaal zou kunnen verspeiden / onderdeel van een bot-netwerk ).
Ik heb hier een bestandje gemirrord wat je TCPip.sys wijzigt, en het aantal connecties van 15 naar (standaard 50) of zelf in te stellen maximaal 150.
Dingen zoals bittorrent & p2p spul, lijden hier dus zwaar onder deze fix.
Bullshit van de bovenste plank.Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:34:
Voor zover ik weet Halveert Windows XP Service pack II het aantal toegestane connecties. Of het ook met jou nu te maken heeft weet ik niet. Je kan het op z'n minst wel proberen natuurlijk
Er zit inderdaad een throttle op, maar dan m.b.t het opzetten van meer dan 10 nieuwe connecties per seconde.
Bestaande connecties worden er niet door beinvloed, en bij normaal computergebruik heb je er absoluut geen last van.
Gebruik eens wat nettere apps zou ik zeggen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Geen bullshit, want zoek maar es op deze "Fix" van ms, hoeveel lui hiermee problemen ervaarde. Dat geld dus voor bittorrent, p2p, en andere zut wat snel connecties moet maken. Ik heb deze patch ervaren als irritant en zodra er een verse install klaarstaat is dit het allereerste wat erbovenop komt.
Verwijderd
Misschien is in je geslipstreamed patch ook een mislukte connectietweak meegekomen. Misschien heb je daardoor maar 1 connectie ipv standaard 10 die de meeste mensen het liefst een stuk hoger willen hebben.
Kan je allemaal rechtzetten met TCPOptimizer gemakkelijk die IE register dingen
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Bedankt voor de reacties ^^ Ik heb het allemaal eens rustig bekeken en was al helemaal die TCPoptimizer vergeten. Ik heb daarin een beetje geknoeid en het lijkt nu stukken beter
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Pagina: 1