Toon posts:

AMD Athlon xp 1800+ Unlocken (soldeerbout)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag kan je je polen van je AMD Athlon xp 1800+ verbinden door te solderen?.

Ik had namelijk van de zilverlijm methode gehoord maar ik heb dat niet kunnen vinden, maar ik dacht dat tin ook geleid, dus kan ik het niet gewoon ( laten ) solderen ? ook al is het dan bij zulke kleinen stukjes?.

alvast bedankt, Rishwen

Verwijderd

tis HEEEEL klein...(al naar gekeken?)
er bestaat geen soldeerbout zo precies.. of een hand zo vast..(denk ik)
de potlood (oudere athlons en durons) methode of tape, lijm en vloeibaar geleidingsmatt (zoals op tomshardware getoond ooit) zijn de enige manieren...
Toch?

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-02 18:34

Garrett

Watercooler

Gewoon zilverlijm gebruiken, eerst de lasercuts vullen met tipp-ex :)
Tipp-ex geleidt niet, en je kan zien waar je het gelaten hebt, plus dat het niet meteen hard is.

"Men" vulde vroeger altijd die lasercuts met superglue, maar dat is zo snel hard en niet altijd even goed te zien waar het nou zit, vandaar dat ik destijds tipp-ex gebruikte :)
Indien nodig kan je het overtollige zo wegvegen :)

I love watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Maar is het mogelijk om die polen te verbinden ? een professionele kerel laat ik het doen, maar ik weet niet of solderen goed is, het gaa tmij der niet om of die polen zo klein zijn , maar of het gewoon kan met tin en die polen ? ( die kerel zegt dat hij het kan, en hij moet het anders maar vergoeden :P ) dus de vraag is: is het mogelijk om je AMD Athlon xp 1800+ te unlocken met tin als we een klein genoeg soldeerboutje hebben

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:08

sapphire

Die-hard pruts0r

Een professioneele kerel heeft dan ook wel zilverlijm, aangezien dit gebruikt word op sporen op printplaten te herstellen.
Soldeerbout is misschien te doen, maar denk ook aan de hitte van zo'n ding ;)

Gabriël AM5

Verwijderd

Tom's Hardware Guide heeft daar een heel mooi filmpje over:

http://www.tomshardware.com/cgi-bin/downloads.m?id=2

Moet je wel ff wat zooi invullen, en dan op continue drukken, en dan kun je hem downloaden.
Pagina: 1