[Firefox]Downloaden faalt op het einde

Pagina: 1
Acties:

• uwmoeder
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-07-2025
Ik heb net de nieuwe vista beta gedownload. Maar wanneer hij helemaal op het einde was, gaf firefox een fout. "kon niet worden opgeslagen omdat er een onbekende fout is opgetreden, probeer op een andere locatie". Wat ik nog wel heb is het .part bestand van 4,0 GB terwijl het werkelijke bestand 4109 MB is dus ik mis er een paar. Ligt dit aan een limiet voor de grootte van downloadbare bestanden met firefox? En zo ja, is het mogelijk dit part bestand te recupereren en verder te gaan met de download?

[ Voor 36% gewijzigd door uwmoeder op 08-06-2006 17:59 ]

Verwijderd

Open de 4.0 GB .PART bestand van Firefox met WinISO (of het met Nero werkt weet ik niet) en je ziet een TXT-bestand staan, genaamd README.TXT.

Als je deze opent krijg je dit:

This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system
that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification.

Schijnbaar ondersteun je deze bestandsindeling niet, net als ik, want bij mij werkte het ook niet.... :X

P.S: ik heb geen FAT32 bestandssysteem! maar NTFS, dus daar ligt het niet aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 18:06 ]

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

@uwmoeder, probeer het bestandje af te maken via een p2p download. Want firefox kan je download niet hervatten.

@DirectX, je moet die iso ook branden / mounten ;)

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-07 22:46

BCC

Vanaf FireFox 1.5 kun je bestanden van 4GB+ zonder problemen downloaden...

Oh, ik zie voor 1.5.0.3 wel een nieuwe onconfirmde bug-melding :) : https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=331647

[ Voor 46% gewijzigd door BCC op 08-06-2006 21:51 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

TheGuest schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:33:
@uwmoeder, probeer het bestandje af te maken via een p2p download. Want firefox kan je download niet hervatten.

@DirectX, je moet die iso ook branden / mounten ;)
Uhhm, ik wil niet de wijsneus uit hangen ofzo, maar WinISO == mounten...dat is een progsel waarmee je images kunt openen.