Aangezien ik niet op de KPN site kan komen en via google ook niet vind wat ik zoek, doe ik een beroep op de ervaring van de GoTters 
M'n "tante" ( nichtje van m'n moeder
) heeft KPN ADSL besteld en ook gekregen.
Maar ze heeft nogal een oud rotding, een P2 366 MHz met 64 MB ram en Win 2k. ( Heb ik begrepen
)
De ellende begon toen SP4 erop moest om de software te kunnen installeren.
Waar haal je die zo even vandaan zonder internet, daar is niet echt over nagedacht.
( Ja, bestellen bij MS, maar dat kost minimaal 2 weken, zonder van je abbo-geld, toch? )
Enfin, toen dus de installatie van het modem, de Siemens Gigaset USB Adapter 108.
En daar komt het probleem: de software wil niet installeren omdat er niet minimaal een 450 MHz CPU'tje in zit
Is dat te omzeilen?
Alternatieve drivers?
Internetten moet toch best kunnen op die PC?
Ik kon toen ook internetten op een P MMX 200 MHz met 16 (
) MB ram...
M'n "tante" ( nichtje van m'n moeder
Maar ze heeft nogal een oud rotding, een P2 366 MHz met 64 MB ram en Win 2k. ( Heb ik begrepen
De ellende begon toen SP4 erop moest om de software te kunnen installeren.
Waar haal je die zo even vandaan zonder internet, daar is niet echt over nagedacht.
( Ja, bestellen bij MS, maar dat kost minimaal 2 weken, zonder van je abbo-geld, toch? )
Enfin, toen dus de installatie van het modem, de Siemens Gigaset USB Adapter 108.
En daar komt het probleem: de software wil niet installeren omdat er niet minimaal een 450 MHz CPU'tje in zit
Is dat te omzeilen?
Alternatieve drivers?
Internetten moet toch best kunnen op die PC?
Ik kon toen ook internetten op een P MMX 200 MHz met 16 (