Toon posts:

Dell & garantie na zelf upgraden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een jaar oude Dimension 3000 van Dell, waarin ik een videokaart wil plaatsen om Windows Vista te draaien. Hoe zit het met de garantie van Dell? In de algemene voorwaarden staat:
Dell geeft geen garantie of garantiebescherming voor: (1) schade ingevolge onjuist(e) installatie, gebruik, wijzigingen of herstel door niet-erkende derde of door uzelf; (2) schade veroorzaakt door een partij (behalve Dell) of andere externe factor; (3) geschiktheid voor enig doeleinde; (4) Producten van Derden, Software en door u gespecificeerd IM. U ontvangt de garantie of licentie voor deze producten rechtstreeks van hun fabrikant of licentiegever; (5) door u gegeven en door Dell correct uitgevoerde instructies.
Wie heeft er ervaringen mee?

Verwijderd

als ik dat zo lees, is het enkel schade ten gevolge van wijzigingen die je aangebracht hebt waar ze niet in tussenkomen, dus vb een 7900GT erin, en dan merken dat je voeding doorbrandt ofzo doordat je veel te veel stroom vraagt...

naar wat ik hier al gelezen heb is Dell normaal redelijk soepel met zijn garantie, dus ik vermoed niet dat ze er een probleem van gaan maken.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Je mag onderdelen zelf vervangen, op processor en moederbord na, als je daar aan komt verloopt je garantie.