Toon posts:

[ervaringen] HP Pavilion dv5190EA

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dinsdag aand eind van de middag bestelt:

Volledige specificaties:

* Merk processor : Intel
* Type processor : Core Duo T2400
* Kloksnelheid : 1,83 GHz
* Cachegeheugen : 2048 KB
* Bustechnologie : 667 MHz
* Intern geheugen : 1024 MB
* Harde schijf : 100 GB
* CD/DVD (RW) : double layer DVD
* Diskettestation : nee
* Grafische kaart : nNidia GeForce Go 7400 turbocache
* Grafisch geheugen : 256 MB
* Shared videogeheugen : ja
* Modem : 56k6 V.92
* IEEE 1394 : ja
* Netwerkkaart : ja
* Parallelpoort : nee
* Seriële poorten : -
* USB-poorten : 3x USB 2.0
* TV-out : ja
* Touchpad : ja
* Accu : Li-ion
* PCMCIA : ja
* Schermformaat : 15.4 inch
* Widescreen scherm : ja
* Besturingssysteem : Win XP home (NL)
* IRDA : nee
* WiFi : 802.11g
* Garantie : pick-up & return
* Garantieduur : 12 maanden
* Bluetooth : nee

Excl. BTW 1080.00 euro

Ik heb hem de volgende ochtend meteen binnen. Doos opengemaakt en geschokken.

Kheb uiteraard wel eens vaker een laptop van dichtbij gezien maar het 15 inch scherm zag er bijzonder goed uit. Kwist niet dat het widescreen zou zijn, dus dat was een aangename verassing :-) Wel was ik er blij dat ik niet de 17 inch versie had besteld want kwa formaat vond ik deze HP al aardig groot.

De looks vind ik persoonlijk ook geweldig, en stukken mooie dan de Dell 9400. Daarnaast is de beeldkwaliteit ook perfect en de kleuren beter dan me platte scherm op het werk.

De ultieme test voor mij was uiteraard of het torrents downloaden, internetten, film kijken, muziek luisteren en World of Warcraft (met de hoogste grafische instellingen) spelen allemaal tegelijk mogelijk was.

Zoals te verwachten was ging het perfect, zonder lag of laden alt-tappen... eindelijk... Ook kan ik nu relaxt met 2 of 3 acounts tegelijk spelen met relaxte framerates.

Het is natuurlijk ook ng een verse installatie... maar het gaat als een zonnetje.

Over zonnetjes gesproken... het hele wireless gebeuren in de tuin gechecked en dat ging ook prima.

Verder kan ik ng meedelen dat het hitte ontwikkeling me 300% is meegevallen. Alleen de hd word een klein beetje warm wanneer je hem veel gebruikt. Voor de rest heb ik tijdens het gamen geen last gehad van enige verwarming! Hij is dus helaas in de winter niet als kacheltje te gebruiken...

Nadelen:

Geen bluetooth. Heeft de 17 inch versie wel.

Grappig:

Er zit een mini afstandsbediening bijgesloten :P En dat incombinatie met ondersteuning voor HD Dvd's is dat heeel relax :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

De post die je hierboven hebt gemaakt zou veel beter tot zijn recht komen in een productsurvey dan met het door jou gestartte topic :)

Kijk eens naar de grote ervaringen topics hier in CSL zoals: Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 3. en [rml][ Ervaringen] Asus A6 serie deel 5[/rml]

Wat dat betreft ontbreekt het in jouw topicstart teveel aan nuttige informatie voor medetweakers om een goed ervaringentopic te zijn. Probeer het anders nog een keer met de informatie die je zelf vindt en met de wetenschap uit die topics ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.