Ik ben bezig met een site voor een kleine lan wat ik met wat vrienden organiseer, en zit nu een week op de layout te kutten. het gaan om de volgende site:
http://83.149.96.173/~ertenal/friendslan/index.php
Als je deze in internet explorer (hier 7, maar 6 pcies zelfde) bekijkt, zie je de layout goed. Het menu en het content zit netjes middenin, met die bliksem als achtergrond.
In firefox (nieuwste, en ook bon echo) wordt dat menu en content stuk links geplaatst.
Dus er moet een stukje code zijn lijkt mij wat wel werkt in iexplorer, en niet in firefox (of andersom), maar ik heb geen idee welke, aangezien ik niet veel met firefox werk.
Wat heb ik gedaan:
- Ligt niet aan dat firefox de stylesheet niet laadt, want anders was het achtergrond plaatje niet te zien.
- <div id="main"> werkt ook gewoon. Daar staat dat de lay moet gecentreert worden:
#main {
text-align: center;
width: 100%;
font-family: Verdana, Tahoma, Arial;
font-size: 12px;
color: #000000;
}
En waarom werkt dit? Ik heb alles in style="" gezet ipv in id="main".
- Veeeeeel gekloot met allerlei dingen wat ik niet meer pcies weet wat
http://83.149.96.173/~ertenal/friendslan/index.php
Als je deze in internet explorer (hier 7, maar 6 pcies zelfde) bekijkt, zie je de layout goed. Het menu en het content zit netjes middenin, met die bliksem als achtergrond.
In firefox (nieuwste, en ook bon echo) wordt dat menu en content stuk links geplaatst.
Dus er moet een stukje code zijn lijkt mij wat wel werkt in iexplorer, en niet in firefox (of andersom), maar ik heb geen idee welke, aangezien ik niet veel met firefox werk.
Wat heb ik gedaan:
- Ligt niet aan dat firefox de stylesheet niet laadt, want anders was het achtergrond plaatje niet te zien.
- <div id="main"> werkt ook gewoon. Daar staat dat de lay moet gecentreert worden:
#main {
text-align: center;
width: 100%;
font-family: Verdana, Tahoma, Arial;
font-size: 12px;
color: #000000;
}
En waarom werkt dit? Ik heb alles in style="" gezet ipv in id="main".
- Veeeeeel gekloot met allerlei dingen wat ik niet meer pcies weet wat
AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450