Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Qtek 9100 (MDA Vario)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ken iemand die de qteck 9100 van orange heeft en ikzelf heb de t-mobile versie. Ik ga er van uit dat alles hetzelfde is.

Maar er is een ding dat ik bij die van mij niet voor elkaar krijg.

Als je gewoon vandaag bekijkt (bureablad) heb je boven in start, onder in een balk. Bij die kennis van mij zag ik links ook nog een balk staan. Die balk wil ik ook.

Die balk zag er ongeveer zo uit, alle programma's zater per catorogie netjes gesorteerd.

Volgens mijn kennis is het een kwestie van instellen, maar hoe. Dat is mijn vraag.

Wie hem beantwoord ben ik dankbaar :P :P _/-\o_ _/-\o_

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik al bekeken, maar staat niet wat ik nodig heb!! Ik bedoel een soort snelstart menu.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:46
Ik bedoelde, stel daar je vraag eens. Er zitten daar veel mensen die hun Wizard aanpassen.

BTW, welkom op GoT.
Lees eerst de FAQ en de regels even voordat je gaat posten ;) .

[ Voor 33% gewijzigd door My-life op 08-06-2006 16:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
My-life schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:26:
Ik bedoelde, stel daar je vraag eens. Er zitten daar veel mensen die hun Wizard aanpassen.

BTW, welkom op GoT.
Lees eerst de FAQ en de regels even voordat je gaat posten ;) .
Mijn excuus ik snapte het al niet, haha, sorry. Ik probeer het daar wel, toch bedankt

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gezien je omschrijving krijg ik het vermoeden dat het hier om Spb Pocket Plus gaat. Dit programma wordt ook veel gebruikt door HTC Wizard gebruikers.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8d18214679134fbc5c680d6f2870e3f0/full.gif

Het gedeelte waar main/gprs/games staat gaat het dan om. Volgens mij kan dat ook links uitgelijnd worden maar ik kan het op mijn S200 niet zo snel vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door J0YR1D3R op 08-06-2006 16:30 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hij doelt denk ik eerder op de standaard today screen plug-in van Orange? Als alternatief is SPB Pocket Plus hier inderdaad een optie voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 08-06-2006 17:16 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.