Toon posts:

Compaq Preasrio M2000 kapotte toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een Compaq presario M2000 laptop. Toesenbord is stuk nou heb ik een beetje gezocht op internet maar ik ben daar echt helemaaaal niet zo goed in.

Weet iemand toevallig wat voor toetsenbord ik kan halen en waar? Is er een soort universele toetsenbord ervoor?

Alvast thanks voor jullie hulp!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Stap gewoon een pc winkel binnen en vraag om een toetsenbord.
Zo moeilijk kan dat niet zijn.

En ja toetsenborden zijn allemaal universeel! (Ps/2 en usb)

[ Voor 26% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 08-06-2006 16:04 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
^^ Met stom :+

Een extern toetsenbord had hij ook nog wel kunnen bedenken, maar hij heeft een interne voor z'n laptop nodig

Verwijderd

Topicstarter
;) ja inderdaad ik heb een interne toetsenbord nodig. Ik weet niet welke type het is en of je zomaar een ander toetsenbord kan zetten. Ik heb gekeken naar hoe het eruit ziet natuurlijk maar de vraag is of ik gewoon ook van een ander merk in kan zetten en of er een universeel toetsenbord verkrijgbaar is voor deze LAPTOP :)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:36
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:48:
;) ja inderdaad ik heb een interne toetsenbord nodig. Ik weet niet welke type het is en of je zomaar een ander toetsenbord kan zetten. Ik heb gekeken naar hoe het eruit ziet natuurlijk maar de vraag is of ik gewoon ook van een ander merk in kan zetten en of er een universeel toetsenbord verkrijgbaar is voor deze LAPTOP :)
Ik denk dat je het beste even met HP/Compaq kan bellen. HP/Compaq zal vast nog wel dat toetsenbordje kunnen leveren. Ik denk dat ze wel heel duur zijn.

Je zou ook nog even ReplaceDirect kunnen bellen.

www.replacedirect.nl

Success ermee :)