Punten weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 12:22
Hoi,

Ik ben nog niet zo lang hier aan het rotzooien op T.net, maar volgens mij had ik gisteren nog 100+ modpunten en nu nog maar een stuk of 40.. hoe ken dat nou weer?

Gr.

EDIT:

Hmm ik merk net dat ik hier 2 accounts heb lopen.. moet ik dr 1tje laten verwijderen of is de clone-policy niet zo streng hier? Hier op het forum heet ik iig anders dan bij nieuwsberichten :S Raar iets met koekjes ofzo?

[ Voor 40% gewijzigd door Maardiweb op 08-06-2006 15:32 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Modpunten verlopen als je ze niet gebruikt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verder, de useraccounts op Gathering of Tweakers (GoT, het forum) en de nieuwssite op tweakers.net (de FP) zijn inderdaad voorlopig nog gescheiden...
Dat wordt binnenkort anders, maar voorlopig kun je dus onder verschillende usernames op FP en GoT posten ...

We hebben wél een streng anti-kloon beleid, maar dat is enkel tegen mensen die onder verschillende accounts op GoT ofwel de FP zelf posten. :)

Je modpunten blijven idd ongeveer een week bestaan en vervallen als ze dan niet opgebruikt zijn, je krijgt echter altijd ook weer nieuwe als je actief de site bezoekt en reacties post die hoog gewaardeerd worden (het 'tweakotine-systeem')

[ Voor 24% gewijzigd door RM-rf op 08-06-2006 15:37 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

De accounts van het forum zijn gescheiden van die van de frontpage, dus het kan best dat je hier een andere nickname hebt dan op de frontpage. Die zou je overigens kunnen laten wijzigen in Schop een Modje voor het forum en Frontpage Algemeen voor de frontpage. Lees wel de richtlijnen aldaar door :) .

Daarnaast verlopen je modpunten inderdaad als je ze niet gebruikt. Zie ook vooral het overzichtje op http://tweakers.net/reacties/?Action=Modpoints :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 12:22
Het is toch wat :o

EDIT: Tjee wat reageren jullie snel.. vragen op, opgelost :D

[ Voor 73% gewijzigd door Maardiweb op 08-06-2006 15:38 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Weinig aan toe te voegen.

Zo gewonnen, zo geronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Maardiweb schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:37:
Het is toch wat :o

EDIT: Tjee wat reageren jullie snel.. vragen op, opgelost :D
Ik zie op het forum niet of je meerdere accounts hebt, bedoel je dat je nog een ander account op het forum hebt, of voor de FP?

omtrent accountvragen kun je voor de Frontpage mailen naar frontpage(at)tweakers.net en voor je forumaccount naar gathering(at)tweakers.net :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1