De merge is nog niet doorgevoerd omdat we nog wachten op enkele features die pas in de volgende versie van de forumsoftware inbgebakken zit. Wanneer die voglende versie uitgerold wordt is nog niet bekend. Wel is die versie als goed op weg qua ontwikkeling en bughunten, maar een exacte datum is niet bekend en die kunnen we ook niet geven.
Verder heb ik ook dingen gelezen over langst geregistreerde users en dat soort dingen. Met andere woorden: kan ik nu of later mijn nick ook nog op t.net registreren?
Je kan altijd een account aanmaken, maar wij staan maar echter één account per persoon toe. In dit geval is de gebruikersnaam 'zwik' door iemand anders geregistreerd, maar die heeft nooit iets gedaan met dat account. We kunnen dus die gebruikersnaam 'onschadelijk' maken door dat account een andere gebruikersnaam te geven, waarna jij of een nieuw account kunt registreren met de naam 'zwik' of we geven jouw account een nickchange naar 'zwik'. Aangezien je dus nog geen useraccount op Tweakers.net hebt, hebben wij dat account voorzien van een andere naam waardoor jij dus nu een account kunt registreren met de nickname 'zwik'.
Het zou dan wel zo handig zijn als via je
Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 9-9-2004* alsnog je voorkeur zou willen opgeven, dat je dus of je T.net-account of je GoT-account wilt blijven behouden:
Het werkt simpel: je geeft twee usernames en de daarbij horende wachtwoorden op, met eventueel een voorkeur erbij voor één van de twee profielen. Met deze voorkeur kies je ieder geval welk wachtwoord en welk mailadres je wil blijven gebruiken voor je 'nieuwe' account. Er zal - als je verschillende nicknames hebt - bovendien worden geprobeerd om de nickname van je voorkeur toe te wijzen aan je nieuwe account.