Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of er een manier is (of een speciaal toestel bestaat) waarmee ik powerpoint presentaties (of in ieder geval jpg's) kan tonen op een beamer.

ik wil een aantal managers de laptop afnemen, maar ik moet ze dan wel een alternatief kunnen bieden.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:42
Een standalone DVD speler kan iig wel jpg's die op een cd/dvd staan laten zien, maar of dit nu echt "de" oplossing is. Met een programmatje als SoTi kan je overigens het beeld van een PDA op een PC tonen, als deze PC weer op de beamer zit kan je dus iets doen met een PDA.

[ Voor 5% gewijzigd door Invisible_man op 08-06-2006 15:01 ]

• MasterL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:25

MasterL

Moderator Internet & Netwerken
je hebt toch van die samsung (D800 d8 ik) met tv-out dat moet lukken om op een beamer te krijgen.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:08

FaceDown

Storende factor.

Ik lees net hier over de Dell Axim X51v:
With additional adapter (it costs about $50) it’s possible to display the picture on an external LCD and a 1024x768 pixels projector. The Presentation Bundle also contains ClearVue package еще view PDF documents and MS Office files. It’s a great advantage, if you want to make mobile presentations.

Groetjes, FaceDown.