Toon posts:

Fireworks: Knoppen nergens zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hier ben ik weer met een heel raar probleempje.
Mijn knoppen in mijn Website die kan ik alleen zien waneer ik de pagina open heb in Fireworks.
Als ik op F12 klik zie ik ze niet meer, en als ik de pagina exporteer naar een mapje, dan zie ik de knoppen zelfs niet tussen de archiefjes staan.
Open ik mijn PNG met het programa van Windows, dan staan ze er ook niet tussen, ook niet als ik mijn HTML document open.
Dus nergens zijn mijn knoppen zichtbaar, alleen als ik mijn pagina weer open met Fireworks, dan zie ik ze wel. (zelfs in de frames staan ze gewoon aangegeven)
Snap er effe weer geen hol meer van.
Wie weet raad?, want ik moet de website deze week inleveren, en dat gaat moeilijk zonder de knoppen hihihihi
Groetjes uit Zuid America

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

goh wijzen ze misschien naar c:\ergens\bla.png in plaats van naar een plek die de webserver wel snapt :Z

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; dit is dusdanig basic dat je zelf maar even moet gaan uitvinden hoe dat nou werkt; dat Internet ;) Kwestie van zelf even debuggen dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.