https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Of het nou banners van bedrijf x of bedrijf q is maakt toch niet uit?
Daarnaast vind ik het eigenlijk wel fijn als er meer content-gerichte banners zijn, in plaats van banners voor auto's of werk
[ Voor 87% gewijzigd door anandus op 08-06-2006 13:18 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
De bezwaren waren afaik tegen de advertenties IN de tekst, niet tegen op basis van keywords in de content getoonde advertenties.CodeCaster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:16:
Testfase Google Adsense
Hier valt mijn mond toch wel van open. Er zijn diverse topics geweest in de loop der tijd, waarin door de ons, de gebruikers, toch wel herhaaldelijk een fel "néé" heeft geklonken tegen content advertising.
Vanwaar deze beslissing?
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
En ik kan me eerlijk gezegd ook geen argumenten bedenken tegen context-gevoelige advertenties?P_de_B schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:19:
[...]
De bezwaren waren afaik tegen de advertenties IN de tekst, niet tegen op basis van keywords in de content getoonde advertenties.
Tenzij we het op de Google-is-Big-Brother-en-trackt-ons-allemaal toer gaan gooien
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Er komen gewoon weer banners/textads bovenaan de pagina te staan net als voorheen, dus ik snap je punt niet.
en met een abo merk je er sowieso niks van
/11
Kater? Eerst water, de rest komt later
Hier zou dan privacy geschonden worden, wanneer SG, HK of zelfs A61 gelezen zouden worden. Echter:
[13:17:12] <@Daniel> (...) google kan geen pagina's achter passwords indexeren
[13:20:07] <@Daniel> restricted forums worden niet geindexeerd en hebben dus geen context-ads
Denkfoutje van mij.
[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 08-06-2006 13:22 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Wat P_de_B zegt is helemaal correct. We waren het er niet mee eens dat bepaalde woorden geadverteerd waren in je eigen getypte stuk tekst. Alleen dat zal hier niet gebeuren, alleen content gerichte advertenties.CodeCaster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:16:
Testfase Google Adsense
Hier valt mijn mond toch wel van open. Er zijn diverse topics geweest in de loop der tijd, waarin door de ons, de gebruikers, toch wel herhaaldelijk een fel "néé" heeft geklonken tegen content advertising.
Vanwaar deze beslissing?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Man, wacht rustig af, wees blij dat de banners over het algmeeen al onopvallend waren.
En dit zal met AdSense niet anders worden.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Je trekt gewoon de verkeerde conclusies en herinnert je de verkeerde dingen, vandaar dat je mond open valt vrees ik...CodeCaster schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:16:
Testfase Google Adsense
Vanwaar deze beslissing?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
precies, helemaal omdat je met AdSense zelf ook nog eens de kleuren kan bepalen waardoor ze nog minder kunnen opvallenNakebod schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:22:
Eerst schreeuwen voordat je het systeem hier op GoT uberhaupt in werking hebt gezien...
Man, wacht rustig af, wees blij dat de banners over het algmeeen al onopvallend waren.
En dit zal met AdSense niet anders worden.
Yep, da's het enige wat er aan de hand isJvS schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:23:
[...]
Je trekt gewoon de verkeerde conclusies en herinnert je de verkeerde dingen, vandaar dat je mond open valt vrees ik...
Dit topic is gesloten.