[PHP] Shopping Cart integratie?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-02 19:18
Bestaan er shopping cart scripts die gemaakt zijn om geintegreerd te worden met een bestaande website, in plaats van dat ze hun eigen portal, catalogus etcetera hebben?
Ik heb een uur gezocht op hotscripts.com en google, maar ik kon niet vinden wat ik nodig heb.

Ik heb een bepaalde website met een groot aantal html pagina's waar ik productbeschrijvingen op heb staan. Nu wil ik op iedere pagina een 'add to cart' link maken waarmee gebruikers een product simpelweg in hun mandje kunnen doen. Dus niet zoiets als oscommerce, waar de volledige shop door het script wordt weergegeven.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Maak een pagina die de html files inleest en zet daaronder een add to cart. Dan weet je aan de hand van de naam van de html file welk product actief op de pagina is... :?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:44
Het is toch totaal niet handig om allemaal losse HTML pagina's te maken?

Een concrete oplossing: Voer de producten ook in zo'n "volledige shop" in en copieer gewoon het linkje wat ze daarin gebruiken. Dan moet je dus wel op 2 plaatsen de gegevens bijhouden.

Verwijderd

ik heb een tijd geleden ns een webshop gemaakt en ik had een Shopping-cart class van phpfreakz.nl weggehaalt.
ik kan deze atm niet zomaar vinden maar alles credits gaan naar ene Wouter (achternaam weet ik niet :()
anyway dit is de ruwe versie en ik heb 'm nogal aangepast. basicly hoe het werkt is je include deze ergens in, en om 't te gebruiken (bv laden) doe je $Cart->loadCart();
je komt er zelf wel uit neem ik aan :P

't script staat (tijdelijk) online op http://preatorian.insidegamer.nl/cart.txt

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, hier in Programming programmeren we onze eigen software, we zijn geen afhaalbalie voor kant en klare scripts; daar zijn andere sites veel beter in. Zie ook Programming FAQ - Scriptrequests. Dit topic gaat in elk geval dicht.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.