Voedingsproblemen icm. Asus a7v333 raid

Pagina: 1
Acties:

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
ASUS a7v333 raid icm Enermax 450 watt voeding.

NU : Asus a7v333 raid icm Codegen 400 watt voeding.

Allebei hebben ze een aantal problemen

De enermax :

Die boot gewoon goed, als ik mijn PC uitschakel reboot hij automatisch. Alles gaat uit, dan ineens 1 a 2 seconde later een spontane reboot.

De codegen :

Op het netstroom doet hij het de ene keer wel andere keer niet, power button wil in ieder geval de ene keer wel inschakelen, de andere keer niet.

Wat zijn jullie vermoedens ? Zal ik toch een nieuw moederbord moeten aanschaffen ?
Of zeggen jullie iets anders ?

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter ook erbij gepakt? De Enermax kan namelijk wel goed werken, maar als Windows een probleem heeft met API/ACPI dan hoeft het dus niet aan je voeding te liggen :)

Wauw, een sig!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Outerspace schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:51:
Heb je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter ook erbij gepakt? De Enermax kan namelijk wel goed werken, maar als Windows een probleem heeft met API/ACPI dan hoeft het dus niet aan je voeding te liggen :)
Dit heeft niets met Windows te maken, bij de ene schakelt het systeem uit en springt daarna weer aan, en met zijn andere voeding kan hij soms zijn pc niet eens aan krijgen.

(ik vermoed inderdaad dat je moederbord wat probleempjes heeft, hoe is het met je elco's?)