Hoi,
Ben momenteel bezig aan een ASP.NET pagina geschreven in C#. Deze moet een e-mail verzenden via een Exchange server, zonder dat relaying toegestaan is. ASP.NET moet dus inloggen op de Exchange server, wil deze daar gebruik van maken. Er is alleen verbazend weinig over te vinden.
Nu is het geen probleem om componenten te installeren, alleen ik moet dus een manier zien te vinden. Gezien de complexe 'administratieve molen' hier, is het niet mogelijk te vragen of ik toegang heb etc.
De code momenteel;
Ben momenteel bezig aan een ASP.NET pagina geschreven in C#. Deze moet een e-mail verzenden via een Exchange server, zonder dat relaying toegestaan is. ASP.NET moet dus inloggen op de Exchange server, wil deze daar gebruik van maken. Er is alleen verbazend weinig over te vinden.
Nu is het geen probleem om componenten te installeren, alleen ik moet dus een manier zien te vinden. Gezien de complexe 'administratieve molen' hier, is het niet mogelijk te vragen of ik toegang heb etc.
De code momenteel;
code:
Maar krijg dus gelijk een foutmelding op m'n dak.1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| public void SendEmail()
{
//Begin new e-mail message
MailMessage Email = new MailMessage();
//Set the values
Email.From = "< testadres >";
Email.To = "< testadres >";
Email.Subject = "Test message";
Email.Body = "BodyMessage";
//Send message
SmtpMail.SmtpServer = "< servernaam >";
SmtpMail.Send(Email);
} |
Nu heb ik het wel zover gekregen dat ik in SQL server gebruik kan maken van Exchange, maar hoopte dat dit in ASP.NET ook mogelijk was.The server rejected the sender address. The server response was: 454 5.7.3 Client was not authenticated.