Ik heb al wat af gegoogled maar niet kunnen vinden,
Ik heb een SQL statement, als ik deze in MyPHPAdmin uitvoer krijg ik netjes te zien dat er geen rijen geselecteerd zijn.
In PHP krijg ik echter de volgende melding te zien:
SELECT * FROM machines WHERE MACHINE_NR = 24 (tijdelijke echo van de SQL String)
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Machine nummer is een nummeriek veld.
Zou toch veel beter zijn om hier een normale melding van terug te krijgen?
Ik heb een SQL statement, als ik deze in MyPHPAdmin uitvoer krijg ik netjes te zien dat er geen rijen geselecteerd zijn.
In PHP krijg ik echter de volgende melding te zien:
SELECT * FROM machines WHERE MACHINE_NR = 24 (tijdelijke echo van de SQL String)
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
PHP:
1
2
3
4
5
6
| mysql_select_db($database_localhost, $localhost); $query_Machines = "SELECT * FROM machines WHERE MACHINE_NR = ".$_GET['mn']; echo $query_Machines; $Machines = mysql_query($query_Machines, $localhost) or die(mysql_error()); $row_Machines = mysql_fetch_assoc($Machines); $totalRows_Machines = mysql_num_rows($Machines); |
Machine nummer is een nummeriek veld.
Zou toch veel beter zijn om hier een normale melding van terug te krijgen?
Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn