Toon posts:

Tool om internet restricty's op te leggen met sheduler

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hellow,

Kan me iemand advies geven, ik ben nl op zoek naar een tool waarmee je op bepaalde uren de internet toegang kan blokkeren op een pc, bvb enkel toegang laten tussen 7 en 9 savonds.

Heb deze instelling geprobeerd op een linksys router, maar deze werken blijkbaar langs geen kanten.

Alvast bedankt
Tony

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:18
Moet dit lokaal op de PC gebeuren, of in één klap voor het hele netwerk? In het eerste geval zou je eens op "parent control" software moeten zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Invisible_man op 08-06-2006 09:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Invisible_man schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:20:
Moet dit lokaal op de PC gebeuren, of in één klap voor het hele netwerk? In het eerste geval zou je eens op "parent control" software moeten zoeken.
Deze zou lokaal moeten draaien op een pc, eventueel met administrator rights, der is ook maar 1 gebruiker op die pc.

Tony

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:59

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Heb je google al een geraadpleegd ;)

[google=internet access time window] geeft mij meerdere hits naar diverse programma's die dit voor je kunnen.
En zoals de onzichtbare_man hierboven ook zegt zou je met parent control ook heel ver kunnen komen.

Wil je dit voor meerdere PC's doen, dan zou je naar een proxy server kunnen kijken. Er zijn er een heleboel, ook gratis.

Al met al hadje met een beetje eigen inzet dit wel kunnen vinden.

Suc6 :w

[ Voor 13% gewijzigd door Equator op 08-06-2006 09:28 ]

Dit topic is gesloten.