flash: button mouseover inactief in IE

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
Ik heb zomeer een vreemd probleem met een paar flash buttons die eerder wel altijd correct werkte.
Ik heb op www.joszwaneveld.nl bovenin een aantal flash buttons. Deze buttons hebben een mouseover (animatie), maar gisteren (na nooit wat veranderd te hebben) merkte ik thuis ineens iets vreemds. Als ik in IE met de muiscursor over de buttons ga, speelt de mouseover animatie niet af en krijg ik een dun selectiekader om de button heen.

Als ik de muis er even op laat staan krijg ik een tekstballonetje met 1 of andere melding of ik dit element active wil maken door te klikken ofzo iets. (weet het zo niet uit mijn hoofd en ben nu ook niet thuis). Als ik er dan op klik werkt de muisbutton ineens goed. Ik heb zelf het idee dat het komt door een of andere security update van MS ofzo, want de meeste andere pc's waar ik het getest hebt werkt het wel gewoon nog steeds goed.

In Firefox werkt alles prima.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Dit heeft te maken met die activex update die MS i.v.m. patentschending uit moest voeren, zie ook (onder andere) [rml][ Flash] Click to activate and use this control[/rml]

[ Voor 75% gewijzigd door TheRookie op 08-06-2006 08:40 . Reden: +linkjes ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Probeer dan ook eens de letterlijke popup voortaan eerst in google in te voeren :)

Succes met oplossen iig ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.