Toon posts:

[XP] Geavanceerde volume opties niet toegankelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een dag of 2 werkt het geluid van m'n computer het niet meer. Nu heb ik dit wel vaker meegemaakt en het probleem was altijd dat de wave-schuif in eigenschappen voor geluid>volume>geavanceerd naar beneden stond. Ik kan nu echter niet naar dit menu komen (de knop staat op non-actief zeg maar). Nu luidt mijn vraag dan ook; hoe kan ik weer toegang krijgen tot dit menu?
Ik heb het probleem gegoogled en hier rondgekeken maar ik kan er nergens iets over vinden.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Werk je met een onboard geluidskaart of een gewone externe geluidskaart? Als je een Creative geluidskaart hebt moet je die vaak aansturen dmv de Creative Mixer :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb een onboard geluidskaart

• Outerspace

Outerspace

Zou je misschien bij apparaatbeheer kunnen kijken als je een uitroeptekentje ziet? En als je die ziet, dat zal betekenen dat je de drivers opnieuw moet installeren zo niet updaten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Even gekeken maar die zie ik niet. Vaag zeg, was een filmpje aan het kijken, afgekapt wegegegaan en toen ik even later terug kwam deed het geluid het niet meer.

Het lijkt mij dat ik een of andere speler gebruik die aan die wave schuif zit, heb hem wel vaker weer naar boven moeten zetten maar ik kom nu niet meer in dat menu.

alvast bedankt voor de hulp!

• Outerspace

Outerspace

Het kan inderdaad zijn dat bepaalde media spelers met je volume knop gaan spelen. Zelf heb ik dat ook meegemaakt en gewoon niet meer met die speler gewerkt. Hmmm, ik moet even nadenken hoe je daar kan komen.

[edit]
'k Zie dat ik die optie ook niet kan selecteren, maar wel in de geavanceerde mixer van mijn C-Media Mixer.

[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 08-06-2006 01:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die luxe heb ik helaas niet (heb iets van ASUS) naja in ieder geval bedankt, en ik zoek nog maar even verder naar een oplossing

Ik merkte net dat bij het afsluiten van windows wel dat deuntje gespeeld wordt. nu ben ik er niet 100% zeker van, maar dit zou een hoop andere oorzaken uitsluiten.
Ik heb trouwens nog maar een keer de drivers vernieuwd dus dat zal het ook niet zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 20:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eruit gekomen, ergens sndvol32.exe gescoord en het werkt weer!
Ik blijf het raar vinden dat het ineens beschadigd was maarja.
van mijn part kan dit topic weg

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien dat sfc /scannow dit ook nog op had kunnen lossen. Die had wellicht ook de corrupte file gedetecteerd...

Maargoed, opgeloste topics doen we niet weg, zoals je noemt in je laatste post. Dat is nuttig als iemand later nog eens een tip of opmerking toe te voegen heeft of wellicht hetzelfde probleem, waarbij de oplossing niet werkt :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1