Beste mensen,
Ik heb het de search op dit forum uitgevoerd en alle opties uitgeprobeerd om dit probleem op te lossen.
================================================
Std. oplossing bij iedereen is.
De oplossing kwam van iemand op het asus forum.
Het blijkt dat je nog iets anders moet doen dan een normale cmos reset,
om de chasis instruction ook te resetten moet je bovenop het normale
stroomkabel er af, baterij verwijderen, jumper verzetten, 10 sec wachten, jumper terug, batterij er op, stroomkabel er op, ook nog eens tijdens het wachten de reset button van je pc moet vasthouden voor 15 seconden, daarna deed hij het.
Specs van het systeem
Asus P5RD1-VM mobo
3,ghz intel
2gb intern
N6600LE Silencer Vid. card
250gb SATA
400 Watt voeding
Error: Chassis intruded!
Fatal error... System Halted.
Ik heb dus verschillende opties uitgeprobeerd.
Ik ben natuurlijk begonnen met de Cmos te resetten. en daarna load defaults gedaan.
De jumper die bij de Chassis staat zit goed en heb hier ongeveer 5 verschillende jumpers opgehad om zeker te weten dat hier het probleem niet zit.
Er zit geen optie in de BIOS om dit uit zetten. Er is alleen een optie met een jumper en deze zit correct.
Pc heeft nu ongeveer 4 mnd probleemloos gelopen zonder problemen. Pc is ook vaker open geweest dan 1x.
Ik wil dit probleem zsm verhelpen.
Alle suggesties welkom.
Ik wil trouwens geen BIOS update doen dit lijk mij ook niet nodig want deze optie zit en hoort niet bij dit moederbord.
mvg,
Wilco
Ik heb het de search op dit forum uitgevoerd en alle opties uitgeprobeerd om dit probleem op te lossen.
Std. oplossing bij iedereen is.
De oplossing kwam van iemand op het asus forum.
Het blijkt dat je nog iets anders moet doen dan een normale cmos reset,
om de chasis instruction ook te resetten moet je bovenop het normale
stroomkabel er af, baterij verwijderen, jumper verzetten, 10 sec wachten, jumper terug, batterij er op, stroomkabel er op, ook nog eens tijdens het wachten de reset button van je pc moet vasthouden voor 15 seconden, daarna deed hij het.
Specs van het systeem
Asus P5RD1-VM mobo
3,ghz intel
2gb intern
N6600LE Silencer Vid. card
250gb SATA
400 Watt voeding
Error: Chassis intruded!
Fatal error... System Halted.
Ik heb dus verschillende opties uitgeprobeerd.
Ik ben natuurlijk begonnen met de Cmos te resetten. en daarna load defaults gedaan.
De jumper die bij de Chassis staat zit goed en heb hier ongeveer 5 verschillende jumpers opgehad om zeker te weten dat hier het probleem niet zit.
Er zit geen optie in de BIOS om dit uit zetten. Er is alleen een optie met een jumper en deze zit correct.
Pc heeft nu ongeveer 4 mnd probleemloos gelopen zonder problemen. Pc is ook vaker open geweest dan 1x.
Ik wil dit probleem zsm verhelpen.
Alle suggesties welkom.
Ik wil trouwens geen BIOS update doen dit lijk mij ook niet nodig want deze optie zit en hoort niet bij dit moederbord.
mvg,
Wilco