Mijn vader wil binnenkort (deze week of volgende week) een nieuwe pc kopen, en deze moet helemaal up-to-date zijn voor de nieuwste games (of course). De pc mag (exclusief monitor) niet meer dan 1500 euro kosten, dus het budget is redelijk. Ik ga er van uit dat ik van dat bedrag een hele goede pc kan kopen, in ieder geval beter dan mijn huidige (2,6 Ghz, 9600 XT 128 Mb, 1024 Mb intern). Ik heb graag een goede videokaart (denk aan 7800/7900 GT(X), 1800 XT), en natuurlijk een goede processor (het lieft AMD, beter voor games, toch?
). Ook zal 2 Mb intern geheugen niet misstaan, je moet er toch wat op vooruit gaan he.
Nou zijn mijn vragen:
- Weet iemand een goede aanbieding die op het moment geldt, waarmee ik een dergelijke pc kan kopen?
- Weet iemand een goede site waar ik een pc samen kan stellen?
- Hebben jullie nog tips?
Samenstellen van pc moet niet te moeilijk zijn, dus geen voeding kiezen enzo. Ook moet het niet zo zijn dat mijn combinatie van hardware niet lekker loopt.
Alvast bedankt
,
Martijn
Nou zijn mijn vragen:
- Weet iemand een goede aanbieding die op het moment geldt, waarmee ik een dergelijke pc kan kopen?
- Weet iemand een goede site waar ik een pc samen kan stellen?
- Hebben jullie nog tips?
Samenstellen van pc moet niet te moeilijk zijn, dus geen voeding kiezen enzo. Ook moet het niet zo zijn dat mijn combinatie van hardware niet lekker loopt.
Alvast bedankt
Martijn