Mijn excusses als ik in het verkeerde subforum zit, wist niet echt waar ik dit moest plaatsen.
Ik heb een aantal vpn verbindingen naar een server en hier loopt vanaf elke client een RDP sessie naartoe. werkt allemaal prima, op 1 pc na, deze kan de verbinding maken maar niet inloggen terwijl ik 100% zeker weet dat user/pass juist zijn, zelfs admin account kan ik niet inloggen (aub geen reacties van caps-lock enzo...).
het lijkt een beetje alsof de sessie geen licentie krijgt toegewezen van de server, terwijl deze toch op unlimited staat en niet gebonden is aan ip's of wat dan ook.
heeft iemand enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?
client:
w2k3 SP1 (clean install) (zoals elke client)
RDP Client v5.2 (zoals elke client)
server:
w2k3 SP1
unlimited licensed terminal server
Ik heb een aantal vpn verbindingen naar een server en hier loopt vanaf elke client een RDP sessie naartoe. werkt allemaal prima, op 1 pc na, deze kan de verbinding maken maar niet inloggen terwijl ik 100% zeker weet dat user/pass juist zijn, zelfs admin account kan ik niet inloggen (aub geen reacties van caps-lock enzo...).
het lijkt een beetje alsof de sessie geen licentie krijgt toegewezen van de server, terwijl deze toch op unlimited staat en niet gebonden is aan ip's of wat dan ook.
heeft iemand enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?
client:
w2k3 SP1 (clean install) (zoals elke client)
RDP Client v5.2 (zoals elke client)
server:
w2k3 SP1
unlimited licensed terminal server