Toon posts:

hoe kan ik de tijd van het opstart muziekje veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje, hoe kan ik de tijd van het opstart muziekje veranderen?
ik heb al een langer muziekje ingesteld als opstart muziek, maar na 20 seconden stopt het,
weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Wat een waardeloos topic.. Geen OS helemaal niets.. Ik denk zelf dat je de opstartmuziekje bedoeld van de auto deur als je bij de garage aanbelt ? Iets meer info is toch wel gewenst..

Policy: Alle regels die op het forum gelden

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welkom op GoT Teinashu, we verwachten hier dat je iets duidelijker vertelt wat je bedoelt, want zo kunnen we er niet zo veel mee. Volgens mij is de limiet van Windows (ik gok even XP omdat deze het meest gebruikt wordt) niet te veranderen daarvoor....

Voor alle mensen die in dit topic een post missen: Ik wil jullie met klem wijzen op Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics. Het is hier geen HK of ander chatforum. Reageer gericht inhoudelijk of reageer niet :/

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 20:35
Zou je misschien niet beter een taak aan kunnen maken dat er een bestandje moet worden afgespeeld, volgens mij is dat veel beter te doen. Een met een beetje proberen zou het denk ik wel mogelijk moeten zijn zonder een appart programme op te starten.
Edit: Ik denk dat Windows het niet zo makkelijk laat veranderen als je het via geluidsbheer wilt doen, er staat letterlijk: "De geluiden variëren van een enkele pieptoon tot een kort stukje muziek." ik ben bang dat het niet op deze manier makkelijk gaat.

[ Voor 34% gewijzigd door 5mebibyte op 07-06-2006 19:28 ]

verdwaalde ict'er op elektro!

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de info, ik heb inderdaad windows xp.