Ik wordt een beetje irri van Widexs. Gisteren heel langzaam, en nu rebooten ze (zonder waarschuwing!) onze server, en vervolgens is 'ie weer heel langzaam. Wat zijn ze daar aan het doen?
Is het jouw server, of de server waar jouw site opstaat? En is de server langzaam of de verbinding er heen? Als het een server van widexs is waren ze misschien met een upgrade bezig omdat-ie zo langzaam was?
Het is mijn (dedicated) server, en ik vind wel dat als ze rebooten ze even moeten waarschuwen. Kun je je werk tenminste nog saven.Op vrijdag 26 januari 2001 12:57 schreef vink het volgende:
Is het jouw server, of de server waar jouw site opstaat? En is de server langzaam of de verbinding er heen? Als het een server van widexs is waren ze misschien met een upgrade bezig omdat-ie zo langzaam was?
hmm .. vreemd , hier hebben we er geen last van , en aan de uptime van onze server te zien is er helemaal niet gereboot
12:55pm up 42 days, 3:01, 2 users, load average: 0.21, 0.33, 0.41
cya
DaanK
12:55pm up 42 days, 3:01, 2 users, load average: 0.21, 0.33, 0.41
cya
DaanK
Verwijderd
Boeiuh, traagheid ken ook aan de router liggenOp vrijdag 26 januari 2001 13:45 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Hij heeft het over een dedicated server, niet over een router.
Verwijderd
Waarom is mijn doos dan WEL snel?Op vrijdag 26 januari 2001 13:49 schreef pimderks het volgende:
[..]
Boeiuh, traagheid ken ook aan de router liggen
Hoelang staat die doos er al? Mischien staat ie in VLAN1, die schijnt wat probs te hebben.
Noem eens voorbeelden?
Je moet 't trouwens ff bij widexs melden
Wat ben je toch een irri figuur.. hij vertelde toch dat het aan z'n server lag..Op vrijdag 26 januari 2001 13:49 schreef pimderks het volgende:
[..]
Boeiuh, traagheid ken ook aan de router liggen
Ga ergens anders spelen:

=> Fijn dank u, wat moet dan wel niet over jou zeggen
Ff voor de duidelijkheid dit plaatje komt dus bij: http://www.powerhost.nl/img/webcam32.jpg vandaan..
Echt gewoon super dom om die ranzige plaatjes gewoon dr bij te zetten:
http://www.powerhost.nl/img/nieuw/
Ik heb geen idee eigenlijk..Op vrijdag 26 januari 2001 13:48 schreef [nielsonline] het volgende:
jsebas> welke server (s***) is het?
Verwijderd
Nou, dat wordt makkelijkOp vrijdag 26 januari 2001 14:11 schreef jsebas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk..
Wat is je IP-adress of domainname?
Verwijderd
Wat loop jij te ijlen manOp vrijdag 26 januari 2001 14:03 schreef HGM het volgende:
[..]
Wat ben je toch een irri figuur.. hij vertelde toch dat het aan z'n server lag..
Ga ergens anders spelen:
[afbeelding]
Verstandig om ff snel alles eraf te gooien die ranzige sexplaatjes..Op vrijdag 26 januari 2001 14:15 schreef pimderks het volgende:
[..]
Wat loop jij te ijlen man
Verwijderd
jsebas>
Doe eens 'cat /etc/hosts' ?
Heb ff op een dedicated d00s gekeken, en daar staat:
<ip> domain.com s***.widexs.nl s***
212.204.219.41 surveybutton.comOp vrijdag 26 januari 2001 14:18 schreef [nielsonline] het volgende:
jsebas>
212.204.219.42 surveybutton.com.42
212.204.219.43 surveybutton.com.43
212.204.219.44 surveybutton.com.44
212.204.219.45 surveybutton.com.45
212.204.219.46 surveybutton.com.46
212.204.219.47 surveybutton.com.47
212.204.219.48 surveybutton.com.48
212.204.219.49 surveybutton.com.49
212.204.219.50 surveybutton.com.50
Verwijderd
jsebas> Je server is zo te zien door widexs geinstalleerd, maar wel op een eigen server? Dan reboot widexs dus nooit, alleen op verzoek en dat wordt dan nog gecontroleerd. Wat gebeurd kan zijn is dat je kernel panic had, in /etc/rc.d/rc.local staat nl. een regeltje dat ervoor zorgt dat er bij kernel panic gereboot wordt.
Overigens is het best wel aan te raden om je kernel te upgraden (2.2.14)
Overigens is het best wel aan te raden om je kernel te upgraden (2.2.14)
Nou begin ik ook te tweifelen, toch eens aan een college vragen. Ik dacht dattie dedicated was. maar misschien ben ik in de war met een v/d andere servers.
[update]
Widexs heeft de server inderdaad geinstalleerd, maar hij is van ons, dus we krijgen geen support en zo van hun
[/update]
[update]
Widexs heeft de server inderdaad geinstalleerd, maar hij is van ons, dus we krijgen geen support en zo van hun
[/update]
Verwijderd
Hij heeft geen ander domein op ze op te plaatsenOp vrijdag 26 januari 2001 14:03 schreef HGM het volgende:
[..]
Wat ben je toch een irri figuur.. hij vertelde toch dat het aan z'n server lag..
Ga ergens anders spelen:
[afbeelding]
=> Fijn dank u, wat moet dan wel niet over jou zeggen
Ff voor de duidelijkheid dit plaatje komt dus bij: http://www.powerhost.nl/img/webcam32.jpg vandaan..
Verwijderd
Eerlijk gezegt denk ik dat wel ja 
ns.powerhost.nl contains 0 registered .NL domain(s)
ns1.powerhost.nl contains 0 registered .NL domain(s)
ns2.powerhost.nl contains 0 registered .NL domain(s)
Verwijderd
Klopt, m'n eigen dns was nog niet klaar ! Komt volgende week in ordeOp zaterdag 27 januari 2001 14:50 schreef Xs2You het volgende:
Eerlijk gezegt denk ik dat wel ja
Pagina: 1