Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoekt vette RPG

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views sinds 30-01-2008

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
ik ben op zoek naar een RPG zoals: Silkroad / Kalonline / WoW en dan moet het wel gratis zijn ;)

weet iemand een leuke? :9

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 15:48

Spoooky

Core temp 37°C

Guildwars? Je betaalt alleen het spel (ong €45,-). Of bedoel je geen online fee èn ook nog eens gratis te downloaden?

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dungeons and Dragons :+

Alleen even het boek kopen, en vele malen leuker dan WoW ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

pristontale.. tot lvl 40 gratis.

pt2 komt er ook aan beta gaat in rond augustus.

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

imho is Baldur's Gate II nog altijd de beste RPG die ik ken.... maar ik hoor ook graag titels die deze naar de kroon steken ;) (of mag BG2 geen rpg heten?)

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:13

Infinchible

Woef!

The elder scrolls: Oblivion is ook een hele goede RPG. Het is alleen wel single-player. Maar het is echt een heel mooi spel, en je kan er echt heel lang mee bezig zijn. Voor meer info:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1129795

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 14:53

GekkeR

key = key

Naar wat ik lees ben je niet op zoek naar een RPG maar een MMORPG (nogal anders :P).

Zelf van Daoc naar SWG naar WoW gegaan en uiteindelijk met de hele boel gestopt (realisatie dat er geen verhaal is).
Je speelt het dus puur om "samen" te kunnen spelen.
Dus de uiteindelijke keuze kwa MMORPG heeft in mijn ogen meer te maken met de community waarmee je te maken wilt hebben.
En niet zozeer het spel.
Alle mmorpgs hebben wel een paar goede guilds, ik zou een mmorpg pakken die je redelijk leuk lijkt kwa graphics / gameplay (ze zijn in principe allemaal hetzelfde).
Kijk even de kat uit de boom op een server en zoek de guild die bij je past.

Kan je je guild niet vinden ga dan naar een andere server.
Kan je je guild daar ook niet vinden pak dan een andere mmorpg.
Kan je je guild daar ook niet vinden pak dan een andere mmog.
Kan je je guild dan alsnog niet vinden dan is mmo niet voor jou :p

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Titan Quest lijkt erg op WoW qua interface en classes. Het spel komt eind deze maand uit. De demo is wel al te downloaden.

[ Voor 20% gewijzigd door quexy op 07-06-2006 16:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:34:
imho is Baldur's Gate II nog altijd de beste RPG die ik ken.... maar ik hoor ook graag titels die deze naar de kroon steken ;) (of mag BG2 geen rpg heten?)
_/-\o_ Gewelidge game. Kan je ook zeker wel een RPG noemen. WoW is zelfs stukken minder RPG dan BG-serie.

Verder kan je je ook aan Fallout wagen, I en II dan, niet tactics.

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:46:
[...]

_/-\o_ Gewelidge game. Kan je ook zeker wel een RPG noemen. WoW is zelfs stukken minder RPG dan BG-serie.

Verder kan je je ook aan Fallout wagen, I en II dan, niet tactics.
speel nu Diablo 2 LoD. online, en gratis...
er is een hele grote groep die dit spel na tig jaar nog steeds speelt. Er zijn geloof ik elke dag iets van 500K gebruikers online.

CD-tje van D2 en de expansion kan je voor €10 per stuk scoren bij bv de MM of een speelgoedzaak.

dan heb je voor €20 heel veel avondjes lol.

Maar Guild war lijkt me ook een goeie; is gemaakt door dezelfde developpers die bij blizzard D2 hebben gemaakt. Heb hem al weg gezien, maar nog zo met D2 bezig dat ik hem uit zelfbescherming nog maar niet heb gekocht ;)

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 07-06-2006 17:19 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Kheb zelf ook Diablo 1, 2 + expansion, BG1 (+ expansion) + 2 (+ expansion) Fallout 1 en 2 en Planescape torment. Ook nog Icewind Dale 1 + 2 (en uitbreidingen enzo) Dat zijn wel oude, maar hele goede en leuke RPG's. Helaas geen MMORPG's, maar zeker aan te raden (vooral met BG2 ben je lang bezig wil je hem helemaal (met sidequests) uitspelen :> Ben nog geen betere RPG tegengekomen dan BG2 _/-\o_)

Mocht er iemand nog een goede rpg (beter dan BG2) weten, dan ben ik ook geinteresseerd ;)

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:40
Dit soort zaken zijn niet gewenst op GoT ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 07-06-2006 22:05 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Stephan1337: dit subforum staat vol met leuke RPG's. Aan jou de taak om zelf uit te zoeken welke je wel en niet leuk lijken door gewoon de ervaringen van anderen er eens over te lezen en zelf informatie op te zoeken. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.