Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Als je een grotere mp3-speler neemt, en die op Shuffle zet, heb je hetzelfde effect?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Flans met een willekeurig programmeertaal(tje) een oplossing in elkaar !?
Heb je al gezocht op bestaande oplossingen ?
Welk MP3 software gebruik je op je pc ?
Heb je al gezocht op bestaande oplossingen ?
Welk MP3 software gebruik je op je pc ?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Ik en iets in elkaar flansen? Dan gaat het zeker niet werken
Itunes schijnt iets dergelijks wel te kunnen bij Ipods, andere programma's krijg ik niet gevonden.
Ik gebruik WinAmp.
Itunes schijnt iets dergelijks wel te kunnen bij Ipods, andere programma's krijg ik niet gevonden.
Ik gebruik WinAmp.
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Volgens mij is hier ooit al eens een topic over geweest en naar mijn weten was de conclusie dat daar geen software voor is.
Wat je wel zou kunnen doen is met Winamp random een playlist genereren en die op je mp3speler zetten.
Wat je wel zou kunnen doen is met Winamp random een playlist genereren en die op je mp3speler zetten.
Dat wordt een gat in de markt met tig mp3 spelers en mensen met het zelfde probleem!
Of heeft iedereen hier een beperkte muzieksmaak, of een hele grote mp3 speler......
Of heeft iedereen hier een beperkte muzieksmaak, of een hele grote mp3 speler......
sinds de kosten van 'grote' mp3spelers omlaag zijn gegaan hebben veel mensen zo eentje ja 
wat wel zo is dat je constant nieuwe liedjes op je mp3 moet zetten. random
heb liever een berg en dan shuffle dan constant nieuwe liedjes erop zetten
wat wel zo is dat je constant nieuwe liedjes op je mp3 moet zetten. random
heb liever een berg en dan shuffle dan constant nieuwe liedjes erop zetten
[This space is for rent]
Ja er zit in iTunes het onderdeeltje Partymix, en daarmee kun je een vast aantal nummer radom uit een lijst of biblotheek op vragen en dan afspelen, en ik neem aan dat je dat ook op de iPod kan afspelen dus moet je zorgen dat je mp3 speler onder itunes werk (kan volgens mij vrij makkelijk)Jivecar schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:38:
Ik en iets in elkaar flansen? Dan gaat het zeker niet werken![]()
Ik gebruik WinAmp.
verdwaalde ict'er op elektro!
mediamonkey ondersteund dit.
heeft een optie 'fill device up to capacity with random songs'.
Ondersteund vrijwel iedere usb compatible player, ikzelf gebruik het icm mijn xclef hd500 met 80 gig hd.
heeft een optie 'fill device up to capacity with random songs'.
Ondersteund vrijwel iedere usb compatible player, ikzelf gebruik het icm mijn xclef hd500 met 80 gig hd.
If you choose to criticise you choose your enemies
Je kan vanuit Itunes gewoon slepen naar je speler, dus als je zoals hierboven gezegd een party shuffle aanmaakt van een aantal nummers ( je kan onderin zien hoeveel geheugenruimte de nummers kosten) kun je die gewoon kopieëren.
Pagina: 1