Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software voor het vullen van een MP3 speler; random!

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 07:00
Ik ben op zoek naar software die random MP3 kan selecteren en kopieren naar een MP3 speler.
Ik heb mijn mp3's op mijn hardeschijf gesorteerd in mappen staan (A-Z), de omvang van de mappen is veel groter dan de capacititeit op de MP3 speler.
Daarom ben ik op zoek naar een programma dat uit deze hele berg mp3's random kan selecteren en kan kopieren naar de mp3 speler.

Iemand suggesties?

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Als je een grotere mp3-speler neemt, en die op Shuffle zet, heb je hetzelfde effect? :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:54

lier

MikroTik nerd

Flans met een willekeurig programmeertaal(tje) een oplossing in elkaar !?
Heb je al gezocht op bestaande oplossingen ?
Welk MP3 software gebruik je op je pc ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Jivecar
Ik en iets in elkaar flansen? Dan gaat het zeker niet werken :P
Itunes schijnt iets dergelijks wel te kunnen bij Ipods, andere programma's krijg ik niet gevonden.
Ik gebruik WinAmp.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij is hier ooit al eens een topic over geweest en naar mijn weten was de conclusie dat daar geen software voor is.
Wat je wel zou kunnen doen is met Winamp random een playlist genereren en die op je mp3speler zetten. :)

• Jivecar
Dat wordt een gat in de markt met tig mp3 spelers en mensen met het zelfde probleem!
Of heeft iedereen hier een beperkte muzieksmaak, of een hele grote mp3 speler......

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:52

PoweRoy

funky!

sinds de kosten van 'grote' mp3spelers omlaag zijn gegaan hebben veel mensen zo eentje ja :)

wat wel zo is dat je constant nieuwe liedjes op je mp3 moet zetten. random :/
heb liever een berg en dan shuffle dan constant nieuwe liedjes erop zetten

[This space is for rent]

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 19:12
Jivecar schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:38:
Ik en iets in elkaar flansen? Dan gaat het zeker niet werken :P
Itunes schijnt iets dergelijks wel te kunnen bij Ipods, andere programma's krijg ik niet gevonden.
Ik gebruik WinAmp.
Ja er zit in iTunes het onderdeeltje Partymix, en daarmee kun je een vast aantal nummer radom uit een lijst of biblotheek op vragen en dan afspelen, en ik neem aan dat je dat ook op de iPod kan afspelen dus moet je zorgen dat je mp3 speler onder itunes werk (kan volgens mij vrij makkelijk)

verdwaalde ict'er op elektro!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

mediamonkey ondersteund dit.

heeft een optie 'fill device up to capacity with random songs'.

Ondersteund vrijwel iedere usb compatible player, ikzelf gebruik het icm mijn xclef hd500 met 80 gig hd.

If you choose to criticise you choose your enemies

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

Je kan vanuit Itunes gewoon slepen naar je speler, dus als je zoals hierboven gezegd een party shuffle aanmaakt van een aantal nummers ( je kan onderin zien hoeveel geheugenruimte de nummers kosten) kun je die gewoon kopieëren.
Pagina: 1