Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

draagbaar scherm om digitale foto's op te bekijken

Pagina: 1
Acties:
  • 510 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mouse256
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 08:31
Ik ben op zoek naar een scherm om digitale foto's op te bekijken, en wel om volgende redenen:
Oude analoge foto's in een album kan je direct bekijken wanneer je maar wil, en je kan het album ook zonder problemen naar iemand meenemen, doorgeven,...
Ze dus gewoon op een vaste pc bezien is het niet, je moet je bezoek naar de pc lokken ipv dat je rustig in de living kan bekijken, met een laptop wordt het beter maar das toch ook nog niet zo handig...

Eigenlijk zoek ik dus gewoon een standalone schermpje waarmee je digitale foto's kan bekijken...
Mogelijkheden die al in me opkwamen:
PocketPC/Palm: schermpje is wel vrij klein
TomTom 910: (heb hem nog nooit irl gezien) scherm is ook niet overdreven groot en vrij prijzig (de 710 en 510 kunnen geen foto's weergeven denk ik en de 300,500 en 700 hebben onvoldoende kleuren)
Origami ding van microsoft: (zijn die dingen eigenlijk al echt te koop, ik kon ze zo niet vinden in pricewatch) wat overkill voor wat het moet dienen

Men foto's staan al op een externe 2.5" hd, dus opslag op het toestel zelf is niet meteen een vereiste als het ineens van die hd kan lezen.

zijn er hier tweakers die zoiets gelijkaardigs hebben of kennen?

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:35
Zo'n Philips Digital Photo Frame? Kost ca. 200 euri.

• mouse256
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10 08:31
hmm, blijkbaar zijn er inderdaad heel wat digital photo frames op de markt, maar welke is nu aan te raden, je ziet de meningen erg uiteen lopen.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met zo'n dingen?

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 16:53

HKS-Skyline

Vroooom ?

die philips photoframes zijn leuke eenvoudige dingen als het puur om foto's bekijken gaat, steek er een compactflash kaart in met de foto's en scroll er doorheen als een fotoboek.
ik zag ze pas in de aanbieding voor net geen 200 euro, dus redelijk aan de prijs voor alleen een fotoboekje.

er zijn ook draagbare mediaspelers met een groot scherm om foto's en video's op te bekijken, deze zijn vaak ook instaat om standalone op de batterij de fotos van geheugenkaartjes naar hun hardeschijf te kopieren, erg handige apparaten voor op vakantie dus.
onderandere Archios maakt dit soort apparaten.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:49

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zoek maar eens naar 'image-tank', dan vind je een hoop apparaatjes waarmee je flashkaartjes van een fototoestel kan backuppen en ook diverse die de foto's kunnen tonen.
Apple heeft een ipod met beeldscherm, daarop kan je 30 of 60GB aan muziek, plaatjes en filmpjes kwijt ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren