Toon posts:

Fan van achter wil ik voorin hebben

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wist niet waar ik dit moest posten dus doe ik het maar hier.

Ik heb een Aerocool masstige baydream case, voorin zitten 10 brackets die je eruit kan halen, die brackets zijn zo gemaatk dat ze luchtdoorlatend zijn. Toen ik mijn kast kost zat er voorin en achterin een 120mm case fan. die van voorin zit vast met een soort van ijzeren houdertje. Mijn probleem is nu dat ik mijn fan achterin wil vervangen voor 2x 80mm fans en die 120 dan voorin te zetten maar ik heb niet een extra houdertje voor een 120mm. Ik weet niet of die dingen ergens te verkrijgen zijn en wil dus graag jullie hulp daarbij inschakelen. Want ik heb al bij een aantal winkels gevraagd of gekeken of ze die dingen hadden maar die hebben ze dus blijkbaar niet.

Ik heb zo van die houder geen plaatje kunnen vinden ook niet op de site van aerocool.

MVG,

RedBow

Edit,

Of moet ik hem eruit halen en zelf proberen na te maken ? :o

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 14:52 ]

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
Als het een Stacker-achtige kast is met veel bays, zijn de 4-in-3 modules dan niet iets?

Afbeeldingslocatie: http://www.pccasegear.com/images/cm4in3s.jpg

Daar kunnen dan 4 harde schijven in, en dat blok neemt 3 slots in beslag. Fan zit er al op maar is te vervangen.

Verwijderd

sterke dubbelzijdige kleefband kan je je fan mee vastplakken.
Meer dan sterk genoeg, fan weegt toch bijna niets.

Verwijderd

Topicstarter
het is een stackerachtige kast volges mij, alleen dan 2x zo klein als ik me goed herinner, en bij mij heb ik bij me fan die al voorin hangt me 3 harde schijven al achter hangen dus zo'n box is niet echt nodig dan, want me schijven worden over algemeen niet warmer dan 35 graden

dubbelzijdige kleefband... mmm ik weet niet of dit wel zo handig is, hij zit namelijk dan op een stuk met enorm veel schroefgaten en andere gaten dus, dit lijkt me niet zo handig

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 15:01 ]

• SteelPan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 08:34
Misschien met een paar tie-wraps?
Als er schroefgaten zitten zou dat moeten lukken.

Haal een zakje van een paar kwartjes bij de plaatselijke bouwmarkt :+

[ Voor 31% gewijzigd door SteelPan op 07-06-2006 15:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik aan tiewraps heb zijn stoffen klitteband tiewraps van mijn kast ik weet niet of die door die schroefgaten heen kunnen...

is ook een idee |:( dat ik daar niet op kom, maar dan nog ik weet niet of dat wel zo stevig is he :/

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 15:19 ]

Pagina: 1