[php] Het volgen van de flow binnen een applicatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een stukje software of een truc waarmee ik op een makkelijke manier de flow binnen een applicatie kan volgen.

Op dit moment wil ik bijvoorbeeld weten hoe wordpress gaat van uri aanroep naar output. Waarom? Omdat ik wil weten hoe dat is opgebouwt zodat ik het zelf kan copy pasten in andere applicaties.

Ik ben nu continue aan het zoeken in 400 verschillende files en ik word compleet gek en heb geen overzicht.

Volgens Zend zou dit moeten kunnen binnen hun zend studio, maar die is me wat prijzig. Ook eclipse schijnt het te kunnen, alleen de installatie van Eclipse duurt al langer dan een 3 weekse vakantie.

Iemand die er een goeie truc voor heeft?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 16:07

StM

zend studio trial?

en trouwens bij dat soort dingen kan je vaak met logisch nadenken al een eind komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen developer documentatie beschikbaar voor Wordpress?

Hmm, google naar "wordpress developer" levert iets op ... http://codex.wordpress.org/Developer_Documentation.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megamuch schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:24:
Op dit moment wil ik bijvoorbeeld weten hoe wordpress gaat van uri aanroep naar output. Waarom? Omdat ik wil weten hoe dat is opgebouwt zodat ik het zelf kan copy pasten in andere applicaties.
Mij lijkt het verstandig dat je eerst de grote lijnen probeert te zien. De code achter Wordpress ken ik niet, maar ik durf te wedden dat er flink wat structuur in zit. Die structuur zal terugkomen in de 400 bestanden die je nu kris-kras aan het doorwerken bent.

Pas wel op met het CP'en van code. Pak bij voorkeur complete functies. Als er pre- en post-condities aanwezig zijn heb je in elk geval wat houvast ;).