Toon posts:

[Director] HTML/PHP importeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik in director een externe pagina in director importeren?
Ik heb namelijk een gastenboek wat ik in het programma wil hebben.
Maar wanneer ik een pagina importeer dan laat deze hooguit alleen een beetje text zien.
Is dit überhaupt wel eens mogelijk? Want ik kan hier namelijk niks over vinden.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe ziet de pagina eruit dan die je laden wilt in Director?

Zoals je het nu allemaal verteld is het wat vaagjes eigenlijk...
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Dat mis ik ook wel een beetje eigenlijk... ;)

Verwijderd

Topicstarter
GJ-tje schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:59:
Hoe ziet de pagina eruit dan die je laden wilt in Director?

Zoals je het nu allemaal verteld is het wat vaagjes eigenlijk...
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Dat mis ik ook wel een beetje eigenlijk... ;)
Het is gewoon een gastenboek gemaakt in php deze wil ik dus importeren in director zodat mensen berichten kunnen achter laten. Dus de pagina moet IN director komen dus niet een internet browser openen. Ik heb zelf verschillende dingen geprobeerd zoals extern in laden, opties veranderd en op google gezocht. Dit mocht niet baten dus heb zo'n vermoeden dat het niet eens mogelijk is!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Laat je gastenboek de gegevens in een bepaald formaat exporteren (XML, CSV, o.i.d.), haal dit op met Director en verwerk het? (Ik ben geen expert, weet alleen dat het kan)

Schrijven in het gastenboek kan ook: maak een apart formuliertje, laat dat submitten, kan ook zonder dat er een nieuw venster wordt geopend...

We are shaping the future

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Je kunt PHP code's niet zomaar importeren. Dit kan alleen via FTP.

PHP wordt namelijk geparsed naar html code toe.
Als je de code dus importeert krijg je gewone html code.

Wel kun je even via google zoeken op "php script guestbook". Dan heb je ook zo iets gevonden denk ik.. :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik denk dat TS eens moet zoeken naar welke mogelijkheden er zijn om een gastenboek in Director te maken.

Simpelweg pagina's van een gastenboek importeren binnen Director, maakt nog geen gastenboek binnen Director ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1