ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Te lang in de zon laten liggen, zaag je broer er maar over door.
Ik heb ook een DVD (volgens mij precies dezelfde) die een tijdje op mijn koffietafel lag, in de volle zon. Er lag half iets overheen, dus die is half rood/bruin.
Zal vanavond eens een foto posten.
Ik heb ook een DVD (volgens mij precies dezelfde) die een tijdje op mijn koffietafel lag, in de volle zon. Er lag half iets overheen, dus die is half rood/bruin.
Signatures zijn voor boomers.
Hmz... Eikel!!! (Broer dan...)Maasluip schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:06:
Te lang in de zon laten liggen, zaag je broer er maar over door.
Vanavond effe aanpakken!!! Wist niet dat dat zo snel ging!!
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Geen idee hoe snel het gaat, maar een kameraad van me heeft ook eens een audio CD verneukt (een echte geperste dus, is wel al 10 jaar geleden): lag op de computer in de volle zon en is er gewoon aan vast geplakt. Niet verkleurd maar wel vlekken er op.
Signatures zijn voor boomers.