automatische mail

Pagina: 1
Acties:

• Ruubschen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-07 11:30
Waarde lezers,

ik zit met het volgende. Ik wil graag weten of het mogelijk is om iemand automatisch een mail te sturen als hij of zei jarig is, via een kalender. Ik weet uberhaupt niet of dit mogelijk is, maar ik ben zeer benieuwd. Helaas lukt het me zelf niet in Outlook 2003, of Mozilla Thunderbird.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit kan wel, maar dan zou je eens moeten kijken naar de diverse mogelijkheden met VBA binnen Outlook. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden waarbij je een email kan sturen en je kan die dus triggeren op bepaalde events :)

HTH

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 18:56

Just_I

What did you just say?

Daar naast zijn er zat birthday reminders te vinden op het web. Deze sturen volgens mij geen mails, maar geeft wel aan wanneer je zo moeten mailen ;) .

Misschien wat offtopic, maar is het sturen van automatische mails op verjaardagen niet heel erg onpersoonlijk :? .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Ruubschen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-07 11:30
Bedankt voor je snelle reactie. Maar ik beschik niet echt over kennis van visual basic. Bedoel je dat ik mbv een stukje code in de visual basic editor ervoor kan zorgen dat die mails automatisch gegenereerd worden?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet te lui om zelf te zoeken ofzo, maar waar moet ik opzoeken als ik zo'n voorbeeld wil vinden?
Alvast bedankt.