Laptop met dts ??

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:33
Ja dit is weer zo'n topic van iemand die weer zo'n laptop zoekt. Ik heb zelf al behoorlijk gezocht maar ik heb tot nu toe nog niet iets leuks kunnen vinden.
Het komt er op neer dat ik een kleine laptop wil (=<15") snelheid is geen must maar doom3 spelen zou een leuke bijkomstigheid kunnen zijn. Verder is het ding alleen bedoelt voor internet en photoshop.
Ik doe dat nu allemaal op een PIII 750, het mag wel iets sneller maar het hoeft geen beest te zijn.

Maar nu de echte specs: Ik wil het liefst digitale audio output output op mn laptop, het is maar klein simpel 1 connectortje, maar blijkbaar toch een probleem? en hij moet lekker stevig zijn.

Ik was al begonnen met de zoektocht naar dts maar ik kom niet verder als 5.1 apparte outputs.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:29
als je de optische output wilt gebruiken, zul je een losse decoder moeten hebben die met DTS om kan gaan (als ik me niet vergis). Zo een decoder is bijvoorbeeld aanwezig op de z5500 van logitech, gd580 van creative of de ddts-1000 van creative.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Wat voor budget, wat zijn de andere eisen ;)
Als een DTS uitgang al dan niet op een laptop zit dan zijn er altijd nog externe adapters die dat wel kunnen regelen.

Helaas is je topicstart niet voldoende en gaat je topic op slot.
Zie ook de eisen in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.