Toon posts:

[sitecheck] layout

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op dit moment ben ik bezig met de nieuwe layout van de site van onze club.
De oude site ziet er zo uit:

de nieuwe zo:

op advies van andere heb ik het flash gedeelte al laten vallen. boven het menu moet nog een header komen met het logo van de club.
Maar wat vinden jullie van de opbouw en het menu?

alle reacties en opmerkingen zijn meer dan welkom!

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 07-06-2006 11:36 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zlf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.

Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
offtopic:
CodeCaster: traag :z :>

[ Voor 4% gewijzigd door P_de_B op 07-06-2006 11:24 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Zoals te lezen is in de FAQ:
Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zlf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.

Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Maar inhoudelijk, de site is nog wat te leeg om een oordeel over te geven. Ik vind zelf de tekst op de blauwe knoppen bovenaan wat te groot :)

offtopic:
:w P_de_B :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Moet ik nog wat toevoegen :?

Ik dacht het niet :w

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.