I intend to live forever. So far, so good.
Sim only is natuurlijk het de goedkoopst. Hier krijg je het meest minuten voor het minst geld. Een half jarig abo bestaat niet. (Staat 1 of 2 jaar
) Over dat je flink voor een telefoon moet bij dokken kunnen we niet zeggen. We weten niet wat voor tel je wilt, als je bijv naar een mainstream tel kijkt van rond de 400 euro. Dan kan je vast wel acties vinden waarvoor je hem met 30 euro 1 jaar gratis mee kunt nemen. Gewoon een beetje rond surfen op telecom vergelijker en andere.
[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 07-06-2006 10:32 ]
Het gaat me vooral om de nokia n80. Hier gaat op dit moment mijn voorkeur naar uit.
Morgen loopt mijn huidige abo af en wordt omgezet naar prepaid.
Je hebt hier over een telefeoon die 700 euro kost. Deze telefoon kan je niet eens gratis vinden met een jarig abo, laat staan met 1 jaar.IkWilbert schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:15:
Het gaat me vooral om de nokia n80. Hier gaat op dit moment mijn voorkeur naar uit.
Zo klinkt het verhaal al een stuk logischer.
Maar wat is de ervaring van andere members hiermee? Toestel is trouwens los te kopen voor 570 euro via diverse internetshops.
Ik verleng zelf elk jaar m'n abonnement, bijv. door een sim-only te nemen, of een cash-back actie. Dat is verreweg het goedkoopst en ik zorg dan zelf voor m'n telefoons. Ik stel alleen niet zulke hoge eisen aan een telefoon, ik denk dat wanneer je elk jaar een nieuwe wilt je het beste elk jaar je abo kunt verlengen en er een nieuw telefoontje bij kunt kiezen. Ik word vaak aan het eind van m'n abonnement opgebeld met aanbiedingen, die zijn niet eens zo slecht.
Pagina: 1