Toon posts:

[VisualStudio2005] Scrollbalk in designers view

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn schermresolutie niet 1 van de hoogste is (1024x768) kan ik niet altijd een website volledig op mijn scherm kwijt in de designersview van Micrososft Visual Studio 2005.

Nu zoek ik dus naar een/de instelling waar ik die scrollbalk kan activeren zodat ik verticaal door mijn website kan scrollen en dus ook de onderkant kan zien/bewerken. Nu kan ik dat alleen doen door de code aan te passen waar dus wel een scrollbalk is.

Ik hoop dat het duidelijk genoeg is

Alvast bedankt

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021

CaptBiele

No Worries!

tja, zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet.

als de content groter dan je scherm is, wordt deze toch automagisch van een scrollbar voorzien?
wil je nu een scrollbar of wat?

want dan snap ik dit niet:
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:59:
Nu kan ik dat alleen doen door de code aan te passen waar dus wel een scrollbalk is.

Verwijderd

Topicstarter
CaptBiele schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:36:
tja, zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet.

als de content groter dan je scherm is, wordt deze toch automagisch van een scrollbar voorzien?
wil je nu een scrollbar of wat?

want dan snap ik dit niet:

[...]
dat is inderdaad het probleem, die scrollbalk verschijnt niet en daardoor kan ik de onderkant van mijn website niet aanpassen, behalve via de code... erg irritant dus!

bij de codeview heb ik wel een scrollbalk maar niet bij de designersview...

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Heb je soms ergens in CSS veroorzaakt dat de scrollbalken verdwijnen? met overflow:none of iets van die orde?

日本!🎌

Verwijderd

Topicstarter
_Thanatos_ schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:52:
Heb je soms ergens in CSS veroorzaakt dat de scrollbalken verdwijnen? met overflow:none of iets van die orde?
Held! :D

Dat was het inderdaad, ik had hem blindelings gekopierd van een andere website en daar stond overflow: none in... bedankt :D

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:29:
[...]

Held! :D

Dat was het inderdaad, ik had hem blindelings gekopierd van een andere website en daar stond overflow: none in... bedankt :D
<ironie>
De user X_ploit copieert en gebruikt klakkeloos een code file van een of andere website
</ironie>
:+

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Pagina: 1