Zondag 4 juni kwam ik op het idee om samen met mijn vriendin naar diergaarde Blijdorp te gaan. Dat ik niet de enige was die met dit mooie weer een dagje erop uit wilde bleek reeds bij de ingang. Vol goede moed heb ik toch mijn camera (Panasonic FZ-5) met mij meegenomen en met wat klimmen op en over kinderwagens, kinderen en rollators is het mij toch gelukt een aantal (naar mijn mening) geslaagde foto's te maken.
Alle foto's hebben wat basic nabewerking gehad: levels, saturation en smart sharpen.

1

2

3

4

5

6

7

8
Ik vind het zelf behoorlijk lastig om bij foto's van dieren een beetje een spannende compositie te maken. Ik denk zelf dat dit bij foto 5 wel redelijk gelukt is. Voor een beginnende fotograaf is natuurlijk alle opbouwende kritiek welkom dus wees vooral niet te mild
Alle foto's hebben wat basic nabewerking gehad: levels, saturation en smart sharpen.

1

2

3

4

5

6

7

8
Ik vind het zelf behoorlijk lastig om bij foto's van dieren een beetje een spannende compositie te maken. Ik denk zelf dat dit bij foto 5 wel redelijk gelukt is. Voor een beginnende fotograaf is natuurlijk alle opbouwende kritiek welkom dus wees vooral niet te mild