iPod service error.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:50
Ik heb een 2GB iPod Nano. Ik heb mijn iPod geformatteerd met het HP - tooltje, maar als ik nu mijn iPod probeer te restoren met de updater, dan krijg ik de volgende error:
iPod service error.

Naja niks aan de hand, dacht ik. Ik had ff op google gezocht en daar stonden allemaal sites, met als oplossing dat je iTunes opnieuw moest installeren..

Dat had ik dus maar gedaan, ik had de nieuwe iTunes gedownload via de apple site en iTunes geinstalleerd. Daarna had ik me computer opnieuw opgestart en toen probeerde ik iTunes op te starten, dit werkt alleen niet.

Ik zie alles gewoon staan, maar ik kan niks aanklikken of het programma niet afsluiten. Het start dus wel op en ik zie ook mijn hele bibliotheek, maar ik kan niks doen binnen iTunes. Afsluiten gaat alleen via Ctrl. Alt Del.

Ik dacht van misschien doet die iPod updater het nu wel..., maar nee, nog steeds dezelfde error.

Toen heb ik verder gezocht op google, maar bij al die links die ik dan vindt gaan ze ervanuit dat je iTunes gewoon kunt opstarten en dat je dan een bericht in iTunes krijgt van dat je iPod out of date is of iets dergelijks en of je je iPod wilt updaten.., maar dit krijg ik dus allemaal niet.

Verder heb ik iTunes en de iPod software 10x opnieuw geinstalleerd.., een nieuw gebruikersaccount aangemaakt met XP en daar alles opnieuw geinstalleerd (iTunes, iPod software). Na het deinstalleren van iTunes heb ik via de search functie zoveel mogelijk dingen verwijderd van iTunes of Quicktime, ik heb windows firewall uitgezet en norton internet worm protection staat uit. Maar dit heeft allemaal geen effect.

Ik heb ook oudere versies gebruikt van iTunes en de iPod software, maar dit wil ook allemaal niet werken.....

Weet iemand misschien een oplossing?

alvast bedankt,

bartosiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Ook alles geprobeerd wat hier staat?

http://search.info.apple....&q=ipod%20service%20error

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
ja allemaal gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Heb je gechecked of de ipodservice wel draait? Eventueel de service opnieuw handmatig gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
ja, ipod service draait. Maar ik zie nu dat de ipod service.exe automatisch afsluit als ik die error krijg bij die updater.

[ Voor 69% gewijzigd door bartosiej op 06-06-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dat ook een keer meegemaakt. Wat bij mij hielp was om de USb poorten even allemaal te verwijderen uit je systeem, even booten zodat ze opnieuw werden aangemaakt en toen werkte het weer. Kan wel eens voorkomen dat wanneer je veel USB devices installeert over dezelfde poort dat het problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
Nope, ook dit werkt niet..

Ik heb de iPod in een USB port gedaan die ik nog nooit gebruikt heb, maar ik krijg nog steeds dezelfde error en ik kan iTunes nog steeds niet opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Op een andere computer je iPod restoren met de laatste iPod updater en je eigen computer formateren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
iPod is gerestored op een andere computer.. :)

Ben idd bang dat ik mijn computer moet formatteren...

Toch bedankt,

bartosiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Als het verwijderen van de USB poorten en daarna rebooten ook niks oplevert wordt het lastig inderdaad. Dan blijven er weinig opties over.

Pagina: 1