[PrinterProbleem] Canon Pixma IP4200

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142136

Topicstarter
Hey peepz,

Heb sinds een aantal maanden de canon Pixma ip4200, een fijne printer, print goed en mooie kwaliteit. Alleen een paar dagen geleden begon hij raar te doen. hij wou niet meer printen. Het enigste wat hij doet. Knipperen met het groene en het oranje lampje (bovenste 2 knoppen)

Kan iemand me helpen wat ik nu moet doen ??? alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarod
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als het goed is knippert iedere keer het oranje lampje een aantal keer, en daarna één keer het groene lampje. Kun je eens tellen hoevaak het oranje lampje knippert tussen twee keer knipperen van het groene lampje? Aan de hand van die gegevens is namelijk vaak te achterhalen wat er aan de hand is met de printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:17

Thandor

SilverStreak

Wat heb je zelf geprobeerd om het apparaat weer werkende te krijgen?
Wellicht biedt de support van Canon of de search hier op GoT nuttige informatie.

Op GoT verwachten wij namelijk dat je zelf onderzoek pleegt. Doe je dat niet dan gaat het topic op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142136

Topicstarter
Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd... als ik ook de bovenste laden van printer openmaak komt de tray waar cartridges in zitten ook niet naar het midden zodat ik eraan kom.

Hij knipperd rond de 12 a 14 keer oranje - groen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarod
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat klinkt niet heel goed, en 12 of 14 keer knipperen betekend ook niet heel veel goeds volgens mij. Het beste kun je, zoals Thandor al aangaf, de canon helpdesk eens bellen, zij kunnen waarschijnlijk vrij snel een diagnose stellen.