Merkwaardig probleem...
Ik beschik over een Emac met MacOS Panther.
Mijn ISP is Tele2. Ik maak gebruik van een standaard draadloos multimedia modem en een ethernet-adapter van DLink.
Alle netwerk-instellingen zijn juist ingevoerd. Netwerkstatus geeft ook aan verbinding te hebben met het draadloos netwerk. Ik kan met de browser ook verbinding maken met het multimedia modem en kan daar diverse instellingen wijzigen, maar ik kom met geen mogelijkheid het wereldwijde web op!!!
Modem meerdere malen gereset, Mac meerder malen herstart enz. enz. maar geen resultaat.
Tele 2 ondersteund uiteraard geen service voor Macgebruikers. Wie o Wie komt dit probleem bekend voor en kan mij uit de brand helpen.
Josse'Frustie'pos
Hoogstwaarschijnlijke oorzaak:
Update uitgevoerd van besturingssysteem Mac.
Hierdoor werkt de Ethernet Adapter van D-Link niet meer.
D-Link werkt tot en met 10.3.2.
Momenteel ook geen ander alternatief beschikbaar.
Ik beschik over een Emac met MacOS Panther.
Mijn ISP is Tele2. Ik maak gebruik van een standaard draadloos multimedia modem en een ethernet-adapter van DLink.
Alle netwerk-instellingen zijn juist ingevoerd. Netwerkstatus geeft ook aan verbinding te hebben met het draadloos netwerk. Ik kan met de browser ook verbinding maken met het multimedia modem en kan daar diverse instellingen wijzigen, maar ik kom met geen mogelijkheid het wereldwijde web op!!!
Modem meerdere malen gereset, Mac meerder malen herstart enz. enz. maar geen resultaat.
Tele 2 ondersteund uiteraard geen service voor Macgebruikers. Wie o Wie komt dit probleem bekend voor en kan mij uit de brand helpen.
Josse'Frustie'pos
Hoogstwaarschijnlijke oorzaak:
Update uitgevoerd van besturingssysteem Mac.
Hierdoor werkt de Ethernet Adapter van D-Link niet meer.
D-Link werkt tot en met 10.3.2.
Momenteel ook geen ander alternatief beschikbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 13:17 . Reden: Oorzaak hoogstwaarschijnlijk gevonden! ]