Toon posts:

DVD-HDD recorder

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij lidl hebben ze donderdag een DVD-HDD recorder van Targa aangeboden.

Ik ben vanplan om een dvd recorder te kopen, maar heb er nog vrijweinig verstand van!
Het gaat hier om een dvd hardisk recorder: Targa DRH-5200x en mijn vraag is of deze goed is.

hier wat informatie:
http://www.targa-online.c..._2_646.php?produkt_id=422
Afbeeldingslocatie: http://www.targa-online.com/cms/media/produktpix/DRH-5100x_Teaser460.jpg

Heeft iemand al ervaring met deze recorder? of is dit toppic al op een ander forum besproken?

gegroet
ceddy

Verwijderd

jezus man.. waarom zeurt iedereen zo over daaar moet je zijn.. dat moet je doen.. als je het in een topic plaatst is het toch vet onhandig!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:13:
jezus man.. waarom zeurt iedereen zo over daaar moet je zijn.. dat moet je doen.. als je het in een topic plaatst is het toch vet onhandig!
sorry ik had niet de post gelezen |:(

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-02 11:42
Eehm rustig maar hoor, ik geef m alleen n link die hem misschien de weg ff wijst omdat hij niet weet dat dat topic bestaat :? Als hier iemand iets zinloos toevoegd hier ben jij dat nogal overduidelijk? :?
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:14:
[...]

sorry ik had niet de post gelezen |:(
Ok :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ruben [NL] op 06-06-2006 20:17 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:06

SeatRider

Hips don't lie

Feitelijk maakt het ook niet uit waar je plaatst, als je eerst de search gebruikt vind je het toch wel, verzamel of eigen topic...

Nederlands is makkelijker als je denkt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

omdat het anders een grote wirwar van "is dit wat?" topics wordt. Daarom. Als je alleen daar in geinteresseerd bent, kan je beter op kieskeurig.nl kijken. Nog beter: Gewoon zelf proberen, die winkels hebben een uitstekende niet goed geld terug garantie.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.